Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Vond het origineel stukken beter. Forest Whitaker speelt een ondergewaardeerde rol.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Is deze niet al verkrijgbaar op DVD? Ik ken het origineel en ik heb niet het gevoel dat deze remake het beklemmende gevoel van Das Experiment kan evenaren.. Die film was voor mij onverwacht goed!
Vermakelijke film!!!
Vond het wat tegenvallen. Voor een thriller niet erg spannend, de film heeft meer weg van een documentaire.
De film probeert een 1971-sfeertje op te wekken, maar er zijn ook talloze aanwijzingen dat de film zeer recent speelt. Aan het eind van de film blijkt dat de deelnemers aan het experiment een check voor $14000 kregen (onduidelijk waarom ze het hele bedrag voor 14 dagen kregen, terwijl het experiment na zes dagen afgebroken) waarop een datum in 2010 te zien is.
Laatst gewijzigd door gerardvanderland; 19 September 2011 om 22:34
heb deze afgelopen maandag gezien, een van de beste die ik tot nu toe op film1 gezien heb !!!
Another BAD, very BAD remake from the excelent German "Das Experiment" from 1971, It is still a bit of a mistery for me why do the USA insists in making their own versions...? it has been proven that none of this remakes could even pair the originals, perhaps they don't like to read subtitles..(?)
Anyhow, another flop, totally hollywood style with a rather bad "happy" ending. My advice: look for the original, it is even worth buying if you have to, and keep away from this cheap version of it. Again: if you are up to easy stuff, probably you'll love this film.
ik vond het een goede film met hele goede acteerprestaties van Adrian Brody en Forest Withaker. Ik zelf vond het niet echt een thriller maar meer een soort drama; wat gebeurt er met de mens als ze zich in de situatie bevinden als de mannen in deze film. Ja, bij mij kwam ook de vraag naar voren waarom ze het hele geldbedrag uitgekeerd kregen terwijl het experiment gefaald heeft.
Ik vond het ook een goede film. Geen topper, maar goed genoeg voor een voldoende. 'Forest Withaker' acteerde goed. De film verdient ook de titel 'The Experiment', want het was ook echt een experiment.
Ik heb met aandacht naar deze film gekeken en heeft mij wel geboeid. Het is een thriller, dus is het logisch dat het verhaal wat vraagtekens achter laat. Derest moet je puzzelen, als je dat tenminste kan.
Ik geef 3 stars aan deze film.
Een goede thriller film...
Prima acteerwerk...
Bekend acteur Forest Whitaker...
Niet echt spannend verhaal...
Goed HD kwaliteit...
Perfect geluid (Dolby Digital)...