Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) Opmerkelijke romantische komedie waarin Joel (Jim Carrey) de herinnering aan zijn vriendin wil wissen als hij merkt dat zij hetzelfde heeft gedaan

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (176 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 112
    Figurant

Standaard

Als er nou films zijn die ik altijd kijk dan zijn ze van Charlie Kaufman.
    De beste man is briljant en zal ons hopelijk nog erg lang bizarre films voorschotelen.
    zo te zien wordt ook deze film op z´n minst erg interresant, het is alleen jammer dat we tot september moeten wachten.

Figurant

Standaard

ik kan bijna niet zo lang wachten tot ik Jim Carrey weer in de bioscoop kan zien!

Figurant

Standaard

hij is al een kleine maand in Amerika uit en waarom nou pas in september hier? nou ja, heb wel geduld (ook al kan ik niet wachten!:P)

Crew miranda_xxxkiss's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Jim Carey... waar ik ongelooflijk om kan lachen en mijn grote inspiratiebron Elijah Wood samen in 1 film... dat wordt vast geweldig!
    "We’re limited little souls and we can only kind of throw ourselves against the wall and hope to stick a bit.."

Figurant

Standaard

kan niet wachten op ELIJAH!!

Figurant

Standaard

omg met elijah (jordan) wood :-) looove him

Figurant

Standaard

dat weet ik wel, Jim Carrey is in iedere film goed

Figurant

Standaard

Elijah !!!is echt lekker!! een film met hem is altijd leuk jammer dat Try Seventeen/ All I Want hier niet uitkomt.. die zou ik echt heel graag willen zien

Figurant

Standaard

Op 23-6-2004 14:43 schreef sarka het volgende:
    Elijah !!!is echt lekker!! een film met hem is altijd leuk jammer dat Try Seventeen/ All I Want hier niet uitkomt.. die zou ik echt heel graag willen zien
    Ik ben het helemaaaal met je eens, Elijah is suuuuper! Maar luister als je even snel naar je videotheek rent, ligtie daar gewoon!
    genietse:P

Figurant

Standaard

Als je ooit een seieuze relatie hebt gehad en verbroken moet je deze film zien. Elke scene en elke emotie is herkenbaar, ook al is het verhaal op zich niet realistisch. (en dat is knap)

Tijdens de film wordt je overdonderd door de puzzelstukjes die briljant op hun plaats vallen. Door het uitstekende acteren en de muziek zit je 2 uur op het puntje van je stoel. De tweede keer dat je de film ziet merk je eigenlijk pas hoe goed hij technisch in elkaar zit, en dat de film eigenlijk vol met doordachte maar onopvallende special effects zit.

Het script is bizar, en misschien ook wel ingewikkeld, maar voor zover ik weet zonder plotholes, wat ik op zich een hele prestatie vind.

Carrey bewijst dat hij heel goed serieus kan acteren. Wood viel toch tegen, maar zijn personage krijgt dan ook niet echt veel diepgang.

Waarschijnlijk niet zeer geschikt voor het mainstream publiek maar voor de liefhebber echt een ervaring. Mis deze niet! rating: 10/10

(ps Ga hier niet heen op een first date, maar neem een ex mee waar je stiekem nog gevoelens voor hebt. werkte bij mij :P )

Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten