Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Ik hou niet echt van zulke films, maar ik heb hem niet gezien, dus ik zal niet oordelen..
Ik kom net van de bioscoop en wist totaal niet wat ik van deze film moest verwachten! En hij is met 1 woord te beschrijven: Supermooi!!!!! Mooie beelden, mooi verhaal en superspannend! Echt een aanrader en ik ben deep impressed!!
Niet zo disney als normaal (niet dat ik daar iets op tegen heb, ben juist 1 van de grootste fans)
Gaan dus![]()
ik dacht eerst .. weer zo film.. maar het mooie lijkt mij dat ze voor zich zelf gaan zorgen ... het is ook erg mooi gefilmt.. te minste vind ik van de trailer..dus ik moet hem wel zien![]()
hahah deze wil ik ZOWIEZO zien!! ik moest al bijna huilen bij de trailer.. haha ik hou van Disney-films, vooral als het met dieren te maken heeft..:P
Everything happens for a reason.
![]()
Komt pas in oktober in de bioscoop lullo.
Maar de circulerende kopie blijkt ook goed van kwaliteit te zijn. Dus uit de thuisbios ???![]()
![]()
![]()
net wat je leuker vind heOorspronkelijk geplaatst door de commentator
groot beeld heeft tog wat meer vind ik zelf.. al is dat bij deze film niet zo zeer nodig vind ik..dus ik huur hem dan wel..
rotfilm,hahaha. een tranentrekkervoor de dame's onder onder. en de kerels die 'm alleen kijken,hahaha. geweldige film, alleen al om te zien hoe de honden zichzelf redden. en wat een geduld hebben de filmmakers gehad, want dit soort beelden krijg je niet zo snel op de band. een aanrader en een echte disney film weer. paul walker goed gecast en voor mensen die een huskey hebben in dit kikkerlandje, ze horen daar en alleen maar daar echt thuis!!!! ( ik zeg dit niet zomaar, ik weet waar ik over praat )
![]()
Zeer goede familiefilm, met alweer een sterk acterende Paul Walker.
Hij bewijst hier dat hij wel alle rollen aankan, niet alleen dus de stoere racende jongeman ('2 Fast 2 Furious') of de keiharde undercovercop ('Running Scared'), maar dus ook de sympathieke poolgids en dierenvriend in deze film.
Maar het zal niemand verbazen, dat in dit op waar gebeurde feiten verhaal, de hoofdrol is weggelegd voor de honden. En het is echt een plezier om hen bezig te zien, ik denk dat elke dierenliefhebber wel plezier zal beleven aan deze film en zelfs een traantje zal wegpinken.
Ook de locatie is natuurlijk adembenemend mooi.
Een bijna 2 uur durende film die prachtig is gemaakt en 8 prachtige hoofdrolspelers heeft. Want daar duid de titel op.. de acht honden, niet zoals velen wellicht zouden denken op de temperaturen aan de Zuidpool....
De winterperiode op de zuidpool klopt niet in het verhaal, grappig,
echt een prachtige film speciaal voor dieren en honden liefhebbers aangrijpend en ontroerend