Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Ik kijk erg uit naar deze film. De stills van wireimage beloven veel goeds, net als het feit dat het van Darren Aranofsky is (naar mijn mening een moeilijk te negeren regisseur na Requiem for a Dream), en met Rachel Weisz, die zich bewezen heeft in The Constant Gardener. Ik denk dat het een mooie bioscoopervaring oplevert.
Deze moet ik zien..!! Hugh jackman is gewoon de beste! Ik heb eigelijk nog niks van Darren Aronofsky gezien,, eigelijk ook nog nooit van hem gehoord maar de trailer beloofd heel wat..
Have Fun!![]()
Heb de trailer net gezien. Lijkt mij een prachtige film!!! Deze ga ik zeer zeker zien!![]()
Movies are my life!
te geke !!! movvvvi!!![]()
Ik ga morgen naar deze film, want ik heb via filmfocus kaartjes voor het AFFF gewonnen! Superbedankt!!!!!!!!
Bedankt, en ik zeg natuurlijk even hoe het was![]()
Ik kom net terug van The Fountain; en om heel eerlijk te zijn... Ik was een beetje teleurgesteld. Requiem for a dream vind ik briljant, maar The Fountain vraagt, zoals de filmfocusrecensie al zegt, volledige overgave. Mijn verwachtingen waren hoog, dus ik zeg niet dat ik het een slechte film vond. Hij was zelfs heel mooi, hoe de bubbel tussen de sterren zweefde en het licht viel en de superdichtbije close-ups. Maar af en toe was de tekst een beetje banaal ofzo, en dat leidde af van de schoonheid. Deze film is het kijken echt waard, maar ik zou dat wel met een lege, alles-accepterende geest doen.
Expirimenteel idee. Altijd goed natuurlijk. Ben alleen benieuwd hoe Jackman het ervan af brengt in eerste rol waarvoor ie niet alleen maar op zn uitstraling kan vertrouwen. Maar Aronofsky heeft metRequiem bewezen een groot talent te zijn.