Fair Game (2010) Thriller van Doug Liman naar het waargebeurde verhaal van CIA-agente Valerie Plame, van wie de identiteit opzettelijk werd gelekt

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (59 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: Fair Game (2010)

Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Fair Game (2010)

Wat vind jij van deze film?

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding

Standaard

Ik hoorde in de soundtrack van de film een theme van The Bourne Supermacy???? Origineel John Powell...

Producent Tarkus's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Prima politieke thriller, die weer maar eens aantoont wat voor een leugenachtige regering de VS in een oorlog stortte, met als grootste leugenaar Bush himself.
    Puike rollen van Watts en Penn, die het beiden voortreffelijk doen.

Runner
    6 van de 10 sterren

Standaard

Een spannend verhaal, maar toch op z'n Amerikaans (vrij zoetsappig en clichematig) uitgewerkt, en met als minpunt-grootste makke van de film wat mij betreft- Naomi Watts. Pluspunt is het waargebeurde spannende en verontrustende verhaal en de wederom steengoeie Sean Penn. Die maken de film de moeite waard. Het was voor mij lastig om mee te leven met de hoofdfiguren door het vlakke, lieflijke spel van Watts. Geen slechte actrice hoor, maar naast Penn echt een lichtgewicht, en dat doet voor mij afbreuk aan de 'catchy-ness' van het verhaal. Naomi Watts kreeg de kritiek van weinig diepgang brengen, het verhgaal niet kunnen dragen, etc.al eerder in het onvolprezen Eastern Promises, maar toen had ik nog niet zoveel last van haar spel. Ze speelde immers een naief iemand. Maar nu niet, kom op zeg: 18 jaar CIA! Verder vind ik helemaal niet dat er een beroep wordt gedaan op 'de intelligentie van de kijker'. Er wordt juist veel ingevuld. Al met al goede dvd film, maar zeker geen klassieker wat mij betreft.

Regisseur
    4 van de 10 sterren

Standaard

Traag, aardig gespeeld, niet te moeilijk. Teveel het boek gevolgd misschien?

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

Ik vond het een erg goeie film en herkende juist niet zo erg het Amerikaanse zoetsappige. Hier wordt toch even een boekje open gedaan over de slechte kant van Amerika voor degenen die het nog niet wisten. Meestal mag je kijken naar het prachtige en mooie en ooo wat zijn we toch goed Amerika.
    Het acteerwerk van Naomi Watts vond ik persoonlijk wat minder. Toch wel ongeloofwaardig karakter. Je zou een hardere vrouw verwachten. De kinderen lijken hier allemaal geen last van gehad te hebben. Ook wat ongeloofwaardig hoe lief ze beiden tegen de kinderen bleven. Maar dat vind ik allemaal niet zo relevant. Het verhaal was gewoon steengoed en het legde bloot wat best een bloot gelegd mag worden.
    Daarom mijn vier sterren

Figurant

Standaard

prima film, wel effe allert bij blijven.

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Een goede thriller/drama film...
    Echt een waargebeurd verhaal...
    Prima verhaal...
    Prima acteerwerk...
    Bekend acteur Sean Penn speelt goed...
    Perfect geluid (Dolby Digital)...

Producent
    6 van de 10 sterren

Standaard

boeiend verhaal geeft nog geen goede film. Door het vele gepraat wordt het een saaie film. Vond als 1 van de vorige recensies Naomi Watts ongeloofwaardig gecast; kan niet doorgaan voor een geroutineerd CIAagente. Penn is als altijd goed.

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Zeer goede film met puik acteerwerk, en indrukwekkend verhaal: triest... aanrader!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten