Friends with Kids (2011) Komedie over twee vrienden Julie en Jason, die besluiten samen een kind te nemen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

Première: donderdag 5 juli 2012
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Friends with Kids (2011)

Wat vind jij van deze film?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Film Recensie [Korte] - Friends With Kids

Geen trailer recensie, maar ik bekijk de hele film die al zo 9 maanden op youtube te vinden is.

Dat de gehele bekende deel van de cast uit Bridesmaids is komen opdagen betekent niet dat je meteen goud in handen hebt. Dat bewijst Friends With Kids met een paar pijnlijk ongrappig huwelijk situaties die we moeten ondergaan in vaak saaie dialogen.

Is er dan wel humor te vinden in de film die werkt. Adam Scott en Jennifer Westfeldt [tevens ook de regisseuse] leveren de leukste scènes op waar de humor een soort van 'Kevin Smith' gehalte haalt. Daarmee bedoel ik dat er vooral gelet op leuke verhalen van hun vroegere tijd als een koppel, en hun onmogelijk poging dit te kunnen herhalen.

Maar na 40 minuten vroeg ik me af of Friends With Kids meer zou kunnen bieden, want dermate de film tegen zijn einde liep begon ik het 1 saaie boel te vinden. Als je namelijk 1 grap de hele film tegen je publiek laat opslaan, wordt dat erg vervelend.

Ik zal verder geen spoilers weggeven, maar Friends With Kids is geen vervangen voor Bridesmaids in 2012, of anders zeker geen komedie om met een vrolijk gevoel door te kunnen zitten.

5/10
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Regels voor berichten