Flight (2012) Drama over piloot Denzel Washington die een noodlijdend vliegtuig succesvol aan de grond zet, maar daarna onderwerp van onderzoek wordt

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (10 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Flight (2012)

Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Flight (2012)

Wat vind jij van deze film?

Producent

Standaard

Prima film die meteen heel spannend van start gaat en zich ontwikkelt tot een aanspreekbaar drama. Er wordt uitstekend geacteerd en het thema is mooi uitgewerkt. Ook een hee lekkere herkenbare soundtrack.

Runner
    8 van de 10 sterren

Standaard

FLIGHT

Robert Zemeckis geeft een lading adrenaline aan de kijker als het fout gaat bij de vlucht van Whip Whitaker. De piloot weet op bijzondere wijze het toestel aan de grond te krijgen, maar dan begint de uitdaging echt.

Denzel Washington is wederom in topvorm als piloot Whip Whitaker die een hoop aan zijn hoofd heeft. Het drama verhaal geeft je stof om over na te denken en heeft als klein minpuntje dat sommige zaken voorspelbaar zijn. Niet te min is Flight een film met goed acteerwerk, een uitgewerkt verhaal en passende muziek van o.a. the Rolling Stones. Flight is niet zomaar een vlucht maar een rit die verslaving als sluipmoordenaar heeft.
    FEEL the ENERGY in your BODY, Give the World a AMAZING time! ! !

Regisseur
    8 van de 10 sterren

Standaard

Denzel Washington flikt het weer; een rol die hem op het lijf geschreven is. Wat is die man toch veelzijdig zeg. Deze keer speelde hij wel een zeer irritante man, vrij arrogant maar erg geloofwaardig. De film zat goed in elkaar. Ik heb er met plezier naar gekeken. Leuke bijrol trouwens van John Goodman.

Regisseur wevandel's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Ik heb "Flight" (2012)' gezien op 29/01/13:

Het was een goede film. Geen top! Bij sommige scenes miste ik de spanning. Bijvoorbeeld in de vliegtuig passagiersgedeelte en in de vliegtuigcabine. Het mocht van mij wat meer dramatischer. Ik wilde het gevoel hebben als of ik zelf ook neerstorte. Maar dat gebeurde niet, hahahahaha. Het was bij wijze van spreken hoor. Maar ...don't mind me.. . 'Denzel Washington' was natuurlijk weer magisch overheersend in deze film. Ik vond ook dat hij overtuigend een verslaafde alcoholist speelde. Het was boeiend om te zien. Gelukkig was hij ergens beland waar hij geen vliegtuig(en) meer over de kop kan laten vliegen (in de film dan), hahahahaha. My Ranking: 3,5 Stars.
    Laatst gewijzigd door wevandel; 17 March 2013 om 18:27

Regels voor berichten