Ik heb de film gekocht op aanraden van een kennis. Ik heb genoten van de film en het bizarre verhaal (en einde) was geweldig. Het acteer werk was mooi en het verhaal ook. Een film die ik over een paar jaar zeker nog een keer wil gaan kijken.
Ik heb de film gekocht op aanraden van een kennis. Ik heb genoten van de film en het bizarre verhaal (en einde) was geweldig. Het acteer werk was mooi en het verhaal ook. Een film die ik over een paar jaar zeker nog een keer wil gaan kijken.
Topfilm van een van de origineelste regisseurs die hollywood kent, puike rolbezetting!
En alweer een film van talent Mr. Fincher die meer dan de moeite waard is!
Simpelweg geniaal, zowel het verhaal als de acteurs (m.n. meneer Pitt)
Super film! Goede perfomances van Brad Pitt en ook van Edward Norton. Het verhaal is echt geniaal vooral de twist in het verhaal.
een echt meesterwerk en naar mijn mening verplichte kost voor iedereen die zich een ware filmliefhebber noemt. De verhaallijn, de opbouw, de camerastandpunten, de vertelstijl en de schizofrene speelstijl van Brad Pitt die bij mij zeker ook een dubbelgevoel na laat. Naar mijn mening de guernica van de film, confronterend, hard, vernieuwend maar ook vooral: GENIAAL!
Rudeness is epidemic, milady.
in het begin dacht ik van waar gaat het nou over dan maar later werd het verhaal duidelijker. mooie film.
Top film! Goede mix van actie comedy en filosofie. Ongekend
Geweldige film! En ik vind Brad Pitt hier wel goed, niet zoals in Troy, daar vond ik 'm verschrikkelijk.
Een topfilm met een onverwachte wending. Deze film moet je gezien hebben.