Een absoluut meesterwerk. Een verfrissend verhaal met waarheden die eindelijk het daglicht zien! Sterk spel van Edward Northon en Brad Pitt. Donkere scènes en scherpe dialogen zijn het kenmerk van deze film.
Een absoluut meesterwerk. Een verfrissend verhaal met waarheden die eindelijk het daglicht zien! Sterk spel van Edward Northon en Brad Pitt. Donkere scènes en scherpe dialogen zijn het kenmerk van deze film.
gewoon een geweldige film! MEESTERWERK
<...Constantly talking isn't necessarily communicating...>
Ik vond het persoonlijk een matige film, die door het grote publiek genegeerd werd. Het verhaal zit wel uitstekend in elkaar en Brad Pitt en Edward Norton halen hun acteerwerk van de bovenste plank. Ook bevat het scenario leuke, frisse humor. Maar absoluut niet mijn genre.
Meesterwerk van the master; David fincher. Alles aan deze film is van topklasse! Camerawerk, montage,regie,muziek,acteren...
Echt alles.
Ben benieuw wat de nieuwe film van Fincher wordt...
Laatst nog eens terug gekeken. Dit is zeker een van de 5 beste films van de afgelopen jaren. Het camerawerk, de thematiek, en het acteerwerk zijn alemaal subliem. De metaforische over-the-top einde kan ik ook goed hebben.
Zo'n lekkere fokken met je brein film van Fincher dot het altijd goed. Als je dan ook nog Brad Pitt en Edward Norton als hoofdrolspelers hebt kan het niet meer stuk!
Ja het is wat laat, maar dit is gewoon "de" beste film ooit.
echt een geode film. Ed weer geweldiggg acteerwerk
Echt wat een gewelidige fil is dit zeg!!! Heb genoten!!
je moet hem twee keer kijken maar dan zie je ook wel wat