Oorspronkelijk geplaatst door
natha
Allereerst: happy new year everyone
Sorry dat ik zo lang afwezig was :S. Ik had voor de vakantie super druk (allemaal deadlines natuurlijk) en in de vakantie was ik lekker skiën. De sneeuw was niet super maar er lag in ieder geval iets

. Hoe was jullie vakantie?
@ Erica: nee, ik zit niet op kamers, ik woon nog gewoon thuis. het is in principe wel te doen met de trein iedere dag, behalve als het sneeuwt dus :S. Gisteren deed ik er 3 uur over om in Rotterdam te komen, en toen moest ik daarna bijna meteen weer naar huis want ik had maar 2 uur les waarvan ik er dus al 1 gemist had -_- Op zo'n moment zou ik wel willen dat ik op kamers zat
Ik ben blij dat bij jou je studie goed bevalt! Ik vind het echt knap van je, dat je wiskunde doet! Ik zou het echt niet kunnen hoor! :O En ook leuk dat je studiegenoten gezellig zijn! Dat is bij mij ook zo, en eigenlijk is dat heel belangrijk. Als het niet gezellig was, dan zou de opleiding denk ik de helft minder leuk zijn..
Ik twijfel niet meer, ik heb besloten om er vol voor te gaan. Het is wel heel zwaar maar uiteindelijk toch ook erg interessant en vooral uitdagend :P.
@ Sander: Woow.. 68 per week.. dat is echt super veel! Hoe houdt je het vol! Ik vind het goed van je dat je besloten om wat rustiger aan te doen, heb je wel verdiend zo te horen!
Nou, gelukkig is er in ieder geval weer wat leven in dit topic

. Ik hoop dat dat zo blijft, en ik zal proberen om ook in ieder geval 1 keer per week hier te kijken en wat te posten!
En, misschien een goed voornemen voor 2010: een keer afspreken..?
xxx