Pagina 3 van 43 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 424
    Moderator Skaven's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wallace Bekijk bericht
    Zoek ook de titel van een film. Het een redelijke recente film (paar jaartjes oud hooguit) Volgens mij is het een Australische actie + beetje humor film, met drie broers die in de bak zitten en die erin geluisd worden om een overval te plegen. (waarom en voor wie weet ik niet precies meer). Aan het eind weet ik nog wel dat degene die ze gepiepeld had, zelf erin werd geluisd.

Gezien de drie broers en dat het zich afspeeld in Australie gok ik op "The proposition" (2005):

http://www.imdb.com/title/tt0421238/
    'My friend, one thing you have to learn. There is always time for beer.'

D'Argo
    Won't Get Fooled Again

Administrator meuh's schermafbeelding
    If you try to fail, and succeed, which have you done?

Crew Wallace's schermafbeelding

Standaard Hebbes

Het is de film The Hard Word. Dankzij jullie aanwijzing van The proposition zag ik de namen van een van de acteurs namelijk Guy Pearce. Na het zien van zijn foto wist ik dat hij de hoofdrol speelde. Even gezocht welke films hij had gespeeld en ja hoor!!!!!

@ Skaven en meuh muchos gracias!!!!!

Nu nog de DVD gaan halen!!!
    is iomaí cor sa saol!

Figurant

Standaard gezocht: oorlogsfilm/serie

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een oorlogsfilm of serie. Ik heb hem gezien als klein kind, maar ik weet helaas niet meer hoe hij heet, misschien dat één van jullie mij kan helpen.

Wat ik nog weet van de film is dat de hoofdrolspeler aan het einde wordt afgevoerd door de duitsers naar een bos. Daar staan meedere voertuigen te wachten (op een open plek). Hij loopt weg van een vrachtauto. Het doek van de vrachtauto wordt omhoog gedaan (van de laadbak) en in die vrachtauto zit een soldaat met een mitrailleur en schiet de hoofdpersoon dood.

Ik weet het, het klinkt vaag, maar dat is het enige wat ik mij ervan kan herinneren. Ik ben nieuw hier, weet niet of dit bericht goed geplaatst staat, maar goed, op hoop van zegen.

Administrator meuh's schermafbeelding

Standaard

Niet helemaal, maar ik heb je onderwerp even verplaatst
    If you try to fail, and succeed, which have you done?

Moderator Skaven's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ydde Bekijk bericht
    Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een oorlogsfilm of serie. Ik heb hem gezien als klein kind, maar ik weet helaas niet meer hoe hij heet, misschien dat één van jullie mij kan helpen.

Wat ik nog weet van de film is dat de hoofdrolspeler aan het einde wordt afgevoerd door de duitsers naar een bos. Daar staan meedere voertuigen te wachten (op een open plek). Hij loopt weg van een vrachtauto. Het doek van de vrachtauto wordt omhoog gedaan (van de laadbak) en in die vrachtauto zit een soldaat met een mitrailleur en schiet de hoofdpersoon dood.

Ik weet het, het klinkt vaag, maar dat is het enige wat ik mij ervan kan herinneren. Ik ben nieuw hier, weet niet of dit bericht goed geplaatst staat, maar goed, op hoop van zegen.
    Ik herken de scene, maar weet zo snel de film niet: kan het niet "Stalingrad" of "Das eizerne Kreuz" (aka "Cross of iron") zijn ?
    'My friend, one thing you have to learn. There is always time for beer.'

D'Argo
    Won't Get Fooled Again

Producent Christoph81's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharon_utberg Bekijk bericht
    Beste mensen

Ook ik zoek ook een film s wel een echt oude.
    De film is in america en het gaat over 2 worstel meiden die naar de top willen.
    de manager is peter falk van de meiden.
    op het laaste zingen de mensen o you beautfol doll .
    de naam van de film is geloof ik america doll.
    en nog een film die ik zoek is over een ateam maar dan zijn het vrouwen.
    er is ook een donker vrouw bij die uit de auto springt met haar motor.
    Maar weet ik er niet van maar het kan ook zo zijn dat de twee de film 1 vrouw is.

pleas help me!
    "all the Marbles" (1981) ookwel bekent als California Dolls http://www.imdb.com/title/tt0081964/

Producent Christoph81's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ydde Bekijk bericht
    Hallo,

Ik weet het ook niet helemaal zeker, misschien de mini-serie Holocaust (1978). Ik weet dat 'Ik ga naar Tahiti' (1992) in een bos eindigt maar een truck kwam er volgens mij niet in voor.

Figurant Maantjuh's schermafbeelding

Standaard

Ik ben ook al heel lang op zoek naar een film. Hopelijk herkent iemand hem uit mijn verhaal. Het is een film van ongeveer 10 jaar oud ofsow. Het gaat over een groepje vrienden van rond een jaar of 10.. Een van die jongens woont naast een Piano Leraar/Muziek leraar. En de jongens houden een stake-out, en zien of tenminste denken dat de buurman iemand vermoord heeft. Dus je gaan dat onderzoeken maar vinden niks. En dan ergens op het eind vindt een van de jongens onder de veranda een hand van een vrouw...

Figurant

Standaard

Hoi

Ik ben ook op zoek naar een amerikaanse film voor een vriend,heb hem zelf niet gezien dus....,

het gaat over 4 donkere zangers die een contract zouden krijgen en dan gaat dat niet door en uiteindelijk krijgen ze hem toch?

abracadabra wie kan er een antwoord toveren voor mij?

Pagina 3 van 43 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. 9-9-2004 Een uitvoerig gesprek met Jack Wouterse (6)
    Door filmfocus in forum Film Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 25 December 2005, 05:19
  2. Reacties: 0
    Laatste bericht: 24 December 2005, 23:53
  3. Reacties: 0
    Laatste bericht: 17 December 2005, 05:45
  4. 1-2-2005 Regisseur Tim Oliehoek gaat 'Vet hard'! (4)
    Laatste bericht: 11 December 2005, 05:34
  5. 28-5-2004 Paul Verhoeven interview in Cannes (2)
    Laatste bericht: 08 December 2005, 20:09

Regels voor berichten