Pagina 1 van 43 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 424
    Producent Christoph81's schermafbeelding

Standaard Films waarvan je de titel niet meer weet

Geen idee of er al zo'n topic bestaat, maar goed. Ik heb een bescheiden lijstje van films (en musicvideo’s) waarvan ik wel de beelden herinner maar geen titel. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
    Ik geeft dus een beschrijving van een film en iemand die denkt dat die het weet geeft de juiste titel enzovoort. Hetzelfde geldt voor jullie: als jullie een film hebben waarvan de titel is ontschoten, post het hier en kijken of we aan de hand van de beschrijving de juiste film weten te vinden.

Dus: een film die ik mij herinner uit mijn jeugd (jaren ‘80) was een sprookjesfilm over een (te trotse / arrogante) prinses die in een ver land wordt gestopt en daar haar leven weet te beteren. Zo helpt zij op een gegeven moment een aan land geraakte vis. En, iets later, reist zij op de rug van een leeuw.
    De decors waren studiodecors (misschien een tv-productie). Het was een (volgens mij) Engelstalige film. En wat ik mij nog schaars herinner is dat er hoge bergspelonken waren en dat de prinses een witte jurk droeg. Maar herinneringen kunnen ook misleidend zijn.
    Dus als iemand mij, gebaseerd op deze fragmenten van herinneringen, kan helpen?

Qua musicvideo’s misschien een makkelijke: wie weet nog die clip waarin een zanger zichzelf laat clonen in een wortel die uiteindelijk in een speelgoedrobot wordt geplaatst?Ik zag ‘em ooit in MTV’s ‘alternative nation’ en ben sindsdien benieuwd hoe het liedje ookalweer klonk.

Figurant

Standaard

klinkt als never ending story....

Grtz

Standaard

Nope, geen Neverending Story, dat weet ik zeker.
    Naja ik had ook weinig hoop dat iemand het wist. Laatste keer dat ik deze film zag was twintig jaar geleden.
    Misschien dat iemand deze weet. Nog een film waarvan ik de titel niet meer weet:

Het was een vampierenfilm (horrorkomedie dacht ik), waarschijnlijk midden jaren '80 waarin, tegen het einde -wanneer de badguy verslagen was- de hoofdrolspeler/vampier met zijn meisje danst in een kamer, net buiten de lichtstralen van de zon die door het raam schijnen.
    Iemand enig idee?

Figurant

Standaard

Hallo,

ik ben opzoek naar een film.... ik geloof dat het een thriller was.

Een moeder en haar kind gaan in een huis wonen waar al eerder een oude vrouw vermoord is, al snel blijkt dat de buurjongen een moordenaar is die ook de vriendin van de vrouw vermoord.

(wat ik ook nog weet is dat je in een scéne de buurman (vader van de buurjongen dus) dood in een bad vol met ijs ziet liggen)

wie weet de titel van deze film, zou hem graag weer is zien.

bij voorbaat dank
    Laatst gewijzigd door Man with Rock; 30 August 2007 om 22:01 Reden: geen emailadres op het forum

Producent x-AnnikA-x's schermafbeelding

Standaard

Ik ben ook op zoek naar een film, ik weet niet of iemand het kent.

Het is een horror geloof ik. En dan zitten er 5 mensen in een spookachtig huis. Wie er overleeft krijgt 1 miljoen. En daar zien zij allerlei dingen uit het verleden en geesten enz. Ik kan me nog een scene herinneren dat iemand daar door een oude camera keek en recht voorzich mensen uit vroeg zag die daar waren. Beetje warrige beschrijving maar weet iemand over welke film ik het heb?
    (\_/)
    (O.o)
    '(_ _)'
    This is Bunny.
    Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Producent Man with Rock's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x-AnnikA-x Bekijk bericht
    Ik ben ook op zoek naar een film, ik weet niet of iemand het kent. Het is een horror geloof ik. En dan zitten er 5 mensen in een spookachtig huis. Wie er overleeft krijgt 1 miljoen. En daar zien zij allerlei dingen uit het verleden en geesten enz. Ik kan me nog een scene herinneren dat iemand daar door een oude camera keek en recht voorzich mensen uit vroeg zag die daar waren. Beetje warrige beschrijving maar weet iemand over welke film ik het heb?
    Volgens moet het één van deze twee films zijn: Thirteen Ghosts of House on Haunted Hill. De laatste is met Famke Janssen.

Regisseur gideon16's schermafbeelding

Standaard

die eerste kan ook een soort van narnia zijn uit de oude serie

Regisseur EllaRouge's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Christoph81 Bekijk bericht
    Qua musicvideo’s misschien een makkelijke: wie weet nog die clip waarin een zanger zichzelf laat clonen in een wortel die uiteindelijk in een speelgoedrobot wordt geplaatst?Ik zag ‘em ooit in MTV’s ‘alternative nation’ en ben sindsdien benieuwd hoe het liedje ookalweer klonk.
    Dat is Last Stop: This Town van Eels
    Due To High Expectations... The Flaming Lips Are Providing Needles For Your Balloons...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x-AnnikA-x Bekijk bericht
    Ik ben ook op zoek naar een film, ik weet niet of iemand het kent.

Het is een horror geloof ik. En dan zitten er 5 mensen in een spookachtig huis. Wie er overleeft krijgt 1 miljoen. En daar zien zij allerlei dingen uit het verleden en geesten enz. Ik kan me nog een scene herinneren dat iemand daar door een oude camera keek en recht voorzich mensen uit vroeg zag die daar waren. Beetje warrige beschrijving maar weet iemand over welke film ik het heb?
    http://www.imdb.com/title/tt0185371/

House on Haunted Hill (1999). Ik ben er bijna zeker van. Die scene waarin iemand in de camera keek, ik neem aan dat die vrouw toen een dokter aan de operatietafel zag staan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EllaRouge Bekijk bericht
    Dat is Last Stop: This Town van Eels
    Yes! Dankje dankje dankje

Pagina 1 van 43 12311 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. 9-9-2004 Een uitvoerig gesprek met Jack Wouterse (6)
    Door filmfocus in forum Film Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 25 December 2005, 05:19
  2. Reacties: 0
    Laatste bericht: 24 December 2005, 23:53
  3. Reacties: 0
    Laatste bericht: 17 December 2005, 05:45
  4. 1-2-2005 Regisseur Tim Oliehoek gaat 'Vet hard'! (4)
    Laatste bericht: 11 December 2005, 05:34
  5. 28-5-2004 Paul Verhoeven interview in Cannes (2)
    Laatste bericht: 08 December 2005, 20:09

Regels voor berichten