wat ook het aanzien waard is Vacancy, speelt zich af in een motel
mijn echtgenote heeft er slecht van geslapen![]()
wat ook het aanzien waard is Vacancy, speelt zich af in een motel
mijn echtgenote heeft er slecht van geslapen![]()
The Shining uit 1980 is wel een film waarbij je steeds verder op het puntje van je stoel gaat zitten en vond zelf ook The Entity wel behoorlijk creepy.
hoi mede horrorfans. ik word noch koud, noch warm van een horror films. toch zoek ik een film waar ik de titel niet meer van weet.
het gaat over een vrouw die uit de gevangenis komt. en haar straf thuis moet uitzitten met een enkelband. ze heeft haar man vermoord. en zijn geest waard nog in huis rond. ze word voortdurend in de gaten gehouden door een rechercheur. ze raat bevriend met een boodschappen jongen. die haar de boodschappen brengt. ze gaan met elkaar naar bed. de geest van die man ziet dit allemaal gebeuren. uit jaloezie word hij razend. en slaat de jongen de volgende dag in elkaar. dan begint het gelazer. prachtige film vind ik.was dit jaar op t.v. weet iemand de titel van deze film? alvast hartelijk dank.mischien opgenomen?
oh ja. als je al een beestje bang bent voor geesten, mag je parnormal activity niet missen, de film begint saai. maar word steeds heftiger. als ze liggen te slapen. voor mij niet eng genoeg. pas wanneer ik met een kussen voor mijn gezicht zit. vind ik het eng. hmm
ik vind de film creep ook wel eng. in ieder geval heel spannend maar ook wel wat schrikmomenten.
alleen het verhaal is niet echt zo goed maar sinds jij de spanning en schrik belangrijker vindt, is deze opzich wel een aanrader.
voor de rest zijn alle andere goede films hier al wel zo'n beetje opgenoemd
hier is de trailer van creep: http://www.youtube.com/watch?v=QZUzM_p6a1k