hoihoi
ik heb veel zitten te snuffelen op het forum maar eigenlijk heb ik nog niet titels gevonden die echt voldoen aan wat ik..
ik ben op zoek naar horror films maar dan niet van die films waarbij ik in slaap val (bijv the shinning, nightmare on elmstreet) maar waar juist veel schrikmomenten inzitten. tot nu toe heb ik een aantal gezien zoals the ring & ringu, the grudge (ju on) the hills have eyes en the amytivlle horror (remake). helaas hadden al deze films nog niet zoveel schrikmomenten, de laatste miss nog wel het meeste. hou vooral over geesten enzo. zijn er dus wat films die er veel meer hebben? liever dus niet van die oude films, want eng vind ik ze absoluut niet.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

) de films zijn op zich ook wel spannend maar ik kan nergens van schrikken. en als ik al in een film schrik is het maar 1 keertje. the amityville horror had dan ook echt wel de meeste en beste schrikmomenten. dus weet iemand anders een film met schrikmomenten waarbij je tegen het plafond aan vliegt laat het me weten
? vind dat nogal goedkoop klinken. Film kijken om er perse van te schrikken. Schrikmomenten zijn niet de enige dingen waar een goede film aan moet voldoen. The Shining is een echte klassieker die inderdaad geen echte schrikmomenten heeft, maar in die film gaat het meer om het verhaal en de vertolking van de rollen in de film.