Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36
    Figurant

Standaard films met veel schrikmomenten

hoihoi

ik heb veel zitten te snuffelen op het forum maar eigenlijk heb ik nog niet titels gevonden die echt voldoen aan wat ik..

ik ben op zoek naar horror films maar dan niet van die films waarbij ik in slaap val (bijv the shinning, nightmare on elmstreet) maar waar juist veel schrikmomenten inzitten. tot nu toe heb ik een aantal gezien zoals the ring & ringu, the grudge (ju on) the hills have eyes en the amytivlle horror (remake). helaas hadden al deze films nog niet zoveel schrikmomenten, de laatste miss nog wel het meeste. hou vooral over geesten enzo. zijn er dus wat films die er veel meer hebben? liever dus niet van die oude films, want eng vind ik ze absoluut niet.

Figurant lievkuikentje's schermafbeelding

Standaard

Ik vond de film Boogeyman wel erg 'schrikkerig'. Dus deze raad ik je in ieder geval aan.
    He had it all, and now he has it all back!

Producent elsvandooren's schermafbeelding

Standaard

Antz (niet de tekenfilm natuurlijk. maar een oude film over mieren) klinkt belachelijk. Maar heb toch welk constant op het puntje van de zetel gezeten

Er is ook nog een film over slangen. (niet snakes on a plane) Maar ik kan nu niet op te titel komen. Ze zijn aan het werken op een bouwterein en onder dat bouwterrein is er een grote verzamelplaats van giftige slangen. wanneer ze aan het boren zijn worden de slangen wild en kunnen ze ontsnappen.

Producent Cilia-X's schermafbeelding

Standaard

Hmm films met schrikmomenten..

*denk denk*

The Amityville Horror..daar ben ik een paar keer flink geschrokken.

Juon-The Grudge - Ook een paar keer flink geschrokken (Ookal wist ik vaak dat er iets ging komen toch schrok ik O.o)

Jeepers Creepers misschien..Ik heb hem zelf nog niet gezien maar mijn vriend was met 1 van zijn vrienden er naartoe geweest in de bios en ze zijn zich een paar keer doodgeschrokken lol..Zelfs zo erg dat die vriend van hem half uit zijn stoel kwam =P hahaha

Toch de films die jij noemde zijn wel goed hoor! Ik ga even verder verzinnen voor je!
    Super Junior, DBSK, iM, FT Island, Big Bang, Battle, Se7en, Bi (Rain) Hwaiting! <333

Producent Man with Rock's schermafbeelding

Standaard

Je zou ook eens The Descent kunnen kijken. Gaat over een groep meiden die aan grotklimmen doen. En natuurlijk is het niet pluis in de duisternis.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Man with Rock Bekijk bericht
    Je zou ook eens The Descent kunnen kijken. Gaat over een groep meiden die aan grotklimmen doen. En natuurlijk is het niet pluis in de duisternis.
    Ow ja die film heb ik gezien..Die is goed. ^_^
    Super Junior, DBSK, iM, FT Island, Big Bang, Battle, Se7en, Bi (Rain) Hwaiting! <333

Figurant

Standaard

bedankt voor jullie reacties!!

nou inmiddels heb ik er weer een aantal gezien (en helaas waren ze allemaal een beetje slapjes) de films zijn op zich ook wel spannend maar ik kan nergens van schrikken. en als ik al in een film schrik is het maar 1 keertje. the amityville horror had dan ook echt wel de meeste en beste schrikmomenten. dus weet iemand anders een film met schrikmomenten waarbij je tegen het plafond aan vliegt laat het me weten

ik zal binnenkort eens deze titels gaan huren.. ohja jeepers creepers was 1 van de slechste films ooit die ik heb gezien... we hebben meer zitten te lachen dan wat anders en dat was niet uit angst. niet echt de bedoeling voor mij althans. het moet dus liever niet over een monster ofzo gaan.. geesten zijn toch beter.

Standaard

Hmm films met geesten...

Ik heb hem al genoemd maar misshien ga je deze wel goed vinden:

Juon-the grudge, das de originele versie, de remake was ook wel goed The Grudge. Par keer schrok ik terwijl ik wist dat er iets engs ging gebeuren lol

~Shutter - dat is een Thaise film met geesten

Ik ga nog even verzinnen lol

Regisseur Mayo25's schermafbeelding

Standaard

Moet je perse van elke enge film schrikken dan? vind dat nogal goedkoop klinken. Film kijken om er perse van te schrikken. Schrikmomenten zijn niet de enige dingen waar een goede film aan moet voldoen. The Shining is een echte klassieker die inderdaad geen echte schrikmomenten heeft, maar in die film gaat het meer om het verhaal en de vertolking van de rollen in de film.

Ik ben bang dat er daarom geen enkele film bestaat die aan jouw eisen zullen voldoen. Het uidagende van een horror of thriller is juist om er niet te veel van te verwachten, en dan zijn de films achteraf juist heel goed (als je tenminste kijkt voor het verhaal en niet alleen om te schrikken). Maar goed!! ik zal hieronder een paar tips geven, ik zeg alleen niet dat het alleen maar schrikfilms zijn.

- Hellraiser I, II en III => oudere films met erg veel goorheid en bloed!!
    - IT => mastermovie verfilming van het mooiste boek wat ik ooit heb gelezen geschreven door Stephen King, de verfilming is erg goed en er zitten zeker goede schrikmomenten in. (trouwens ook een oude film, helaas!)
    - De Poltergeist films (3 of 4 delen geloof ik!) => ook een gouwe ouwe!!, een echte geestenfilm, deze zou je nog wel eens goed kunnen vinden aangezien het echt creepy is met die geesten.
    - Siltent Hill => film van vorig jaar. Je moet er wel van houden. Een echte Horror/Science Fiction film met rare wezens in een andere wereld. Niet veel schrikmomenten.

De echte films waar ik het benauwd bij kreeg of erg van geschrokken ben, zijn voor mij toch echt de Japanse films als Ringu, The Grudge en Darkwater. Ik bedoel dan echter wel de Japanse versies, die zijn zo super eng!! Ze waren altijd op Asian Screen op MTV in de weekenden, weet niet of dat nu nog steeds zo is.

Standaard

Ik ben het eens met je Mayo25, die films die jij noemt daar heb ik echt van genoten. Zaten inderdaad geen scrikmomenten in maar ze waren absoluut niet saai!

Nog een klassieker die ook 1 van mij favorite is: When a stranger calls!! Geweldige film!

Asian Screen komt nog steeds op MTV, toevallig was Ringu laatst op TV. Asian Screen is elke vrijdag om 11 uur en zaterdag de herhaling is om 12 uur te zien.

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Tips voor Horror/Griezel films ??
    Door Pinhead24 in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 06 October 2008, 14:22
  2. Films 2006
    Door Kiba in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 17 June 2006, 15:57
  3. 9-3-2006 Voor Madonna geen films meer
    Door filmfocus in forum Film Nieuws