Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Figurant

Standaard Filmtrailers vs. uiteindelijke film

Hoi,

Omdat trailers soms zo spectaculair zijn en films tegen kunnen vallen vroeg ik me af wat jullie laatste film was die je in de bios hebt gezien en of je van tevoren ook de filmtrailer hebt gezien. Vond je achteraf dat de filmtrailer een juist beeld gaf van de film of juist niet? Dus, voor mij bijvoorbeeld:

Film: De Storm
    Trailer: wel gekeken, had een heel spektakel in de film verwacht, maar dat zie je eigenlijk alleen de eerste tien minuten. In dat opzicht creëert de trailer een onjuist beeld. Mijn verwachtingen waren hoger van de film.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Super Moderator Akasha's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaBBeS Bekijk bericht
    Hoi,

Omdat trailers soms zo spectaculair zijn en films tegen kunnen vallen vroeg ik me af wat jullie laatste film was die je in de bios hebt gezien en of je van tevoren ook de filmtrailer hebt gezien. Vond je achteraf dat de filmtrailer een juist beeld gaf van de film of juist niet? Dus, voor mij bijvoorbeeld:

Film: De Storm
    Trailer: wel gekeken, had een heel spektakel in de film verwacht, maar dat zie je eigenlijk alleen de eerste tien minuten. In dat opzicht creëert de trailer een onjuist beeld. Mijn verwachtingen waren hoger van de film.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
    Leuk idee!

Ik had eigenlijk hetzelfde met De Storm.
    Alleen ik wist al door het lezen van de synopsis dat het geen spektakelfilm zou worden.

Film: A Christmas Carol
    Trailer: een spannend kerstavontuur naar het bekende verhaal met een hoop vaart erin
    en mooie animatie. Weinig verhaal prijsgegeven.
    Resultaat: net als ik verwacht had na het zien van de trailer.
    Een spannende achtbaanrit!

Soortgelijke discussies

1. filmtrailers doorsturen
    Door Elvira B. in forum Film1 Feedback
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 18 April 2007, 12:18

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten