Ik heb een paar jaar geleden een romantische film gezien maar ik weet niet meer hoe hij noemt. ik weet enkel noch een paar stukken.
Het gaat over een moeder en een dochter die verhuizen naar een andere stad, de dochter moet naar een nieuwe school en leert daar een jongen kennen. (wat ik mij ook noch herinner is dat toen het meisje op haar nieuwe school toe kwam een andere de zelfde laarzen aan had als haar en dat ze iets zei en zij zei iets van gratis op het stort ofzo iets..) Hij zit haar te tekenen in de les enzo.. Die dochter wil haar moeder koppelen met een man en ze gebruikt daarvoor de pc van die jongen in haar klas. Maar die jongen word verliefd op haar en zij ook op hem. op een bepaald moment keken de ze op het zelfde moment allemaal naar de maan.
De jongen had op het einde van de film ook weer een tekening gemaakt maar het meisje had enkel de voorkant gezien waardoor ze boos was, net op het moment dat moeder en dochter weer wouden verhuizen kwam hij noch de achterkant tonen. Ik denk dat ze toen beslist hadden daar toch te blijven wonen. Hoe het ging tussen die moeder en die man waar de dochter haar mee wou koppelen weet ik niet meer. Hopelijk kan iemand mij helpen met deze weinige uitleg! Alvast bedankt!

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren