Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Producent Christoph81's schermafbeelding

Standaard Mortal Kombat Rebirth

Het begint erop te lijken dat de 'Batman Begins' (BB) formule overal begint toe te slaan. Sinds een paar dagen is de fascinerende (ietswat bloederige) short 'Mortal Kombat Rebirth' op het net verschenen, met, net als BB een rauwere realistischere kijk op zaken.

Deze film is, grappig genoeg, gemaakt door de regisseur van de 'Fame'-remake als een voorproefje om de studiobazen te tonen wat hij van het 'Mortal Kombat'-saga kan maken. Hoewel ik het niet met al zijn keuzes eens ben (Barakka geen mutant meer??) heeft hij mijn volste vertrouwen. Ik ben nu al benieuwd wat ze met Raiden en Shao Kahn gaan doen.

"Let mortal kombat begin ..."

Attached Images Attached Images

Administrator meuh's schermafbeelding

Standaard

Ziet er inderdaad veelbelovend uit. Ben benieuwd of hier een film uit voortkomt.
    If you try to fail, and succeed, which have you done?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Fame vond ik behoorlijke Arm xD Maar wellicht is de film een geslaagde poging richting een nieuwe franchise. Michael Jay White scoorde bij mij punten met Black Dynamite en ze korte rol in The Dark Knight.

Producent Frans75's schermafbeelding

Standaard

In een vechtfilm is Michael Jai White zeker een goede keus.

En hij kan nog een beetje acteren ook.

De MK-franchise heeft toch genoeg geld opgeleverd, Vreemd dat er geen studio gelijk toehapt op wat tot nu toe al de beste lijkt te worden.

Producent Christoph81's schermafbeelding

Standaard

Eventjes een update betreffende deze post.
    De film zal er waarschijnlijk de eerste paar jaar niet komen (ze kregen het geld niet los). Maar, Warner Brothers heeft wel geld gegeven om in deze stijl een webserie van de 'Mortal Kombat'-franchise te maken.

Deze serie -'Mortal Kombat Legacy'- is sinds afgelopen april gestart, met elke week een nieuwe afleverin van 9 minuten; te vinden op youtube.

Ikzelf ben er niet zo kapot van. In vergelijking met de bovenstaande 'kort film' bevallen teveel dingen me niet. Maar als iemand het interessant lijkt, veel plezier, hier is aflevering 1:

Soortgelijke discussies

1. Mortal Kombat II: Annihilation
    Door Matrixboy in forum M
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 28 August 2011, 15:47
  2. Mortal Kombat
    Door Jan Tha Devil in forum M
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 24 November 2009, 17:36
  3. Mortal Thoughts
    Door filmfocus in forum M
    Reacties: 0