Ik ben eigenlijk wel benieuwd of mensen hier op dit forum delen van de Harry Potter ultimate edition hebben.
Zoja, wat vind je ervan? Welke delen heb je? zou je de volgende delen ook kopen? En tenslotte waar heb jij ze gekocht.
Alvast bedankt voor de racties.
Ik zal zelf beginnen met de aftrap:
Ik vind de Ultimate editions, super voorral de documentaires die nieuw zijn en speciaal gemaakt zijn voor de (Blu ray) versie. Veder the making off en alle andere extra's vind ik top!
Ook vind ik de extenden versions van de film met de deleted scenes die je bij deel 1 en 2 hebt ook geweldig. Sommige scnes maken hem af!
Ik heb de delen: Harr Potter Ultimate edition 1,2,3 en 4.
Jazeker! Al moet ik zeggen dat ik het heel jammer vind dat er bij deel 3 en 4 al geen extended versions van de film zaten dat stelde mij teleur, Dus gelukkig zaten er nog genoeg goede extra's bij en natuurlijk die documentaire met alle in en outs van HP waardoor ik ze toch de moeite waard vind.
Ik heb de delen 1 en 2 in Nederland gekocht. En de delen 3 en 4 uit Amerika aangezien ze hier niet (meer) zijn gekomen. Overigens voor mensen die het niet weten 3 en 4 uit Amerika heeft nederlansde taal en ondertiteling alleen disc 3 niet en die heeft een regiocode.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren