Oorspronkelijk geplaatst door
groeneg
@Christoph81: Ok, bedankt. Ben het in grote lijnen met je eens hoor. Dit was mijn grootste en meest complexe project tot nu toe. En ik zal je eerlijk zeggen dat ik het op een gegeven moment gewoon op Youtube wilde zetten om wat feedback te krijgen.
Het was oorspronkelijk mijn plan om dit project aan te gaan bieden aan diverse offline en online animatie festivals als het resultaat goed genoeg zou zijn. Hier twijfel ik dus wel een beetje over. Het was oorspronkelijk mijn plan om de tekst door een Engelstalige spreker te laten inspreken, dat is uiteindelijk niet gelukt.
Ik vraag me of het filmpje wel goed genoeg zou worden als ik die Engelstalige spreker toch nog kan regelen, hier en daar de overgangen wat beter maak, kleine 'foutjes' in de animatie wegpoets, de geluidsniveaus beter in balans breng en betere titels maak? Iets om over na te denken.
PS je voorbeeld filmpje kende ik, geweldig een klassieker! Maakt me alleen maar duidelijker dat op animatie vlak ik nog slechts een eenvoudige beginner ben