heeft iemand nog tips als je een gezellig avondje naar de film wil. welke film moet je echt gezien hebben???
heeft iemand nog tips als je een gezellig avondje naar de film wil. welke film moet je echt gezien hebben???
dont love me for fun... but let the reason be love
Waar heb je zin in?Oorspronkelijk geplaatst door Asz1987
lachen,
huilen,
schrikken,
niet meer durfen slapen
Aanraders:
Horror: The Exorcism of Emily Rose, Saw II
Fantasy: Harry Potter and the Goblet of Fire (die kent iedereen wel,ja je moet ervan houden ik hield er eerst ook niet van maar als je er eenmaal 1 gezien hebt wil je ze allemaal zien maar das voorspelbaar vind ik dan)
King Kong is wel veel films van uitgebracht maar ze zeggen dat deze film een soortje van jurassic park is
De griezelbus voor de mensen die al zijn boeken gelezen hebben (ik onder andere)
Comedie: Keeping Mom (als je van Kristin Scott Thomas houdt,vind haar zelf een prachtige vrouw moet ik eerlijk zeggen ja ze heeft wel iets)
Tja voor de rest zal ik zeggen bekijk de recencies van mensen hierzo of op een andere site![]()
D.v.Veen
Sowieso Harry Potter. Die heb ik gisteren gezien. Ikzelf hou niet zo van King Kong maar ik denk dat het best een leuk avondje uit wordt als je naar de film wilt. En ikzelf ga morgen naar Narnia. Dat gaat volgens mij een knaller worden. De trailer zag er al spectaculair uit en de recensies zijn lovend. Ik beloof je morgen meer te vertellen als ik terug kom.
You were the choosen one! You were meant to destroy them, not join them!
lachen:Oorspronkelijk geplaatst door hcsparnaaij
dumb and dumber is tog 1 van de leukste, als je t over nieuwere films hebt; wedding crashers
huilen,
uhm bennik niet zo in thuis, nothing hill ofzo
schrikken:
The Amityville Horror, the grudge
niet meer durven slapen:
Schrikken en niet meer durven slapen ligt wel aardig in elkaars verlengde....
toen ik heel klein was heb ik stieken IT gekeken toen durfde ik niet meer te slapen.
verder: excorcist, the shining, silence of the ambs, veel mensen vonden saw ook eng
mmm lachen!Oorspronkelijk geplaatst door hcsparnaaij
![]()
inderdaad de trailer ziet er super uit! veel plezier vandaag dan!!!Oorspronkelijk geplaatst door Anakin_Is_My_Sith
![]()
Oorspronkelijk geplaatst door Anakin_Is_My_Sith
Oke ik ben benieuwd en wil zeker weten hoe die was![]()
Have fun!
D.v.Veen
Hij is echt suuuuper mooi. Echt een hele leuke film. De bioscoop was helemaal vol en ik was met mijn moeder de eerste die de zaal binnen stapte en had lekker een goed plaatsje. Het is echt erg mooi. De effecten zijn goed gedaan en de leeuw is machtig.
Ook de witte heks Jadis was fantastisch. Tilda gaf een geweldig staaltje acteerwerk weg.
You were the choosen one! You were meant to destroy them, not join them!
als je ouder als 16 bent moet je naar Saw 2, de een van de beste horrorfilms ooit, maar Jarhead is ook een hele geinige, en ik ga er van uit dat jullie Kong al hebben gezien