Hey waarom is er nog geen aparte topic gemaakt over de film festival in rotterdam of moet ik er een beginnen? Zoja, bij welke hoofdcategorie moet ik er inplaatsen?
Hey waarom is er nog geen aparte topic gemaakt over de film festival in rotterdam of moet ik er een beginnen? Zoja, bij welke hoofdcategorie moet ik er inplaatsen?
Laat aub weten welke films ECHT de moeite waard zijn, van de vele films die vertoond worden !
Mijn dank zal dan (bijna) eeuwig zijn !
'My friend, one thing you have to learn. There is always time for beer.'
D'Argo
Won't Get Fooled Again
Hier is trouwens een link naar de officiele site van het filmfestival (kun je zien welke films je aandacht waard zijn):
http://www.filmfestivalrotterdam.com/
Veel kijkplezier !
D'Argo
Won't Get Fooled Again
Films die zeker de moeite waard zijn die ik heb gezien tot nu toe:Oorspronkelijk geplaatst door Skaven
- Brokeback Mountain
- A Tender Place (duurt bijna 4 uur!!)
- Captain Milkshake
- Reefer Madness
- Linda Linda Linda
- Masters of Horror: Homecoming (Joe Dante, nuff said)
- Me, You and Everyone We Know
- Yaji and Kita - The Midnight Pelgrims
De meeste draaien nog behalve Brokeback Mountain.
Kaigamo, hardstikke bedankt voor de tips... zal ze zeker in de gaten houden (en naar "Takeshi's" uitkijken !)Oorspronkelijk geplaatst door Kaigamo
Nog veel plezier op het festival !
D'Argo
Won't Get Fooled Again
Tja het is jammer, maar het is mij de afgelopen jaren nooit gelukt de films te reserveren die ik wilde, dus ik laat het nu maar zitten.
Op de bonnefooi uit Amsterdam doe ik nniet meer.
Maar ik ben verwend want alles draait hier ook (behalve sommige bijzondere dingen dan) te zijner tijd, dat dan weer wel![]()