Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 223
    Producent x-AnnikA-x's schermafbeelding

Standaard

Wat denken jullie van Kill Bill?
    Ik vind Kill Bill zo'n verschrikkelijke film alleen maar worden er mensen vermoord met 100 liter bloed erbij...en het houd maar niet op!
    (\_/)
    (O.o)
    '(_ _)'
    This is Bunny.
    Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Crew Nephilim's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x-AnnikA-x Bekijk bericht
    Ik vind Kill Bill zo'n verschrikkelijke film alleen maar worden er mensen vermoord met 100 liter bloed erbij...en het houd maar niet op!
    Ik ben er ook niet weg van. Tarantino kan wel hard roepen dat het een tribute aan asian cinema is maar ik noem het inspiratieloos. Hij zal nooit het niveau van Miike behalen.

Bovendien is Kill Bill feitelijk een soort van remake van Lady Snowblood(zelfs het japanse liedje is gejat uit Snowblood). Ware het niet dat de dame in die film wel overtuigend zwaardvecht.
    Harlock, when we meet in Hell, let us drink together as friends.
    - Arcadia Of My Youth

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nephilim Bekijk bericht
    Ik ben er ook niet weg van. Tarantino kan wel hard roepen dat het een tribute aan asian cinema is maar ik noem het inspiratieloos. Hij zal nooit het niveau van Miike behalen.

Bovendien is Kill Bill feitelijk een soort van remake van Lady Snowblood(zelfs het japanse liedje is gejat uit Snowblood). Ware het niet dat de dame in die film wel overtuigend zwaardvecht.
    En Kill Bill, het slaat ook helemaal nergens op! Ze hebben het zelfs in twee delen moeten maken omdat het anders te lang duurde. Het is zo eentonig alleen maar bloed, bloed en bloed.
    (\_/)
    (O.o)
    '(_ _)'
    This is Bunny.

Standaard

En Kill Bill, het slaat ook helemaal nergens op! Ze hebben het zelfs in twee delen moeten maken omdat het anders te lang duurde. Het is zo eentonig alleen maar bloed, bloed en bloed.
    Mwoa bloed en hakken heb ik niet zo'n probleem mee hoor lol maar tis allemaal zo gejat.
    Laatst gewijzigd door Nephilim; 05 March 2007 om 20:17
    - Arcadia Of My Youth

Producent Cilia-X's schermafbeelding

Standaard

Alhoewel ik het eens ben met Neph, vind ik Kill Bill absoluut geen slechte film.
    Het bloed is inderdaad erg ovedreven, maar dat is alleen in vol.1. In vol. 2 valt het bloed allemaal wel mee.
    Wel vond ik het eind gevecht, waarin ze Bill eindelijk kan vermoorden erg tegevallen. Maar voor de rest is er niksmis met de film.
    Super Junior, DBSK, iM, FT Island, Big Bang, Battle, Se7en, Bi (Rain) Hwaiting! <333

Producent Caroline D's schermafbeelding

Standaard

Het is mijn favoriete film. Als je alleen dat bloed hebt onthouden, heb je de film niet begrepen.. En gejat of niet, zoals het was, was het prachtig. Nou ja, ik ben nu eenmaal een sucker voor Tarantino en heb te weinig gezien om het echt te kunnen beoordelen voor wat het is. Maar om deze film te bespreken in het ''de slechste film ooit'' forum, dat is voor mij de omgekeerde wereld.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caroline D Bekijk bericht
    Het is mijn favoriete film. Als je alleen dat bloed hebt onthouden, heb je de film niet begrepen.. En gejat of niet, zoals het was, was het prachtig. Nou ja, ik ben nu eenmaal een sucker voor Tarantino en heb te weinig gezien om het echt te kunnen beoordelen voor wat het is. Maar om deze film te bespreken in het ''de slechste film ooit'' forum, dat is voor mij de omgekeerde wereld.
    Kijk Lady Snowblood eens.

Misschien is Kill Bill niet slechtste film ooit. Heb te veel slechte films gezien om hem niet tot zoiets te benoemen maar schaamteloos jatwerk als het is kan ik hem niet goed vinden.
    - Arcadia Of My Youth

Moderator Skaven's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nephilim Bekijk bericht
    Kijk Lady Snowblood eens.

Misschien is Kill Bill niet slechtste film ooit. Heb te veel slechte films gezien om hem niet tot zoiets te benoemen maar schaamteloos jatwerk als het is kan ik hem niet goed vinden.
    Ik vind "Kill Bill" een pracht van een film en, achteraf, terecht dat hij in twee delen werd uitgebracht, want de hele opzet van beide delen verschilt heel erg. (na deel 1 heb je een idee, maar dat moet je bijstellen tijdens het zien van deel 2). Hij noemt het zelf een ode aan de films uit zijn jeugd, en laat complete scenes naspelen uit die oude films. Als je dat bij voorbaat al doet,en toegeeft, kan dat toch geen jatwerk zijn !?

En ja, ik ben ook een grote fan van Quentin Tarantino (als regisseur; NIET als producer van de film "Hostel", want van dat soort plastische horror hou ik absoluut niet)
    'My friend, one thing you have to learn. There is always time for beer.'

D'Argo
    Won't Get Fooled Again

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skaven Bekijk bericht
    Ik vind "Kill Bill" een pracht van een film en, achteraf, terecht dat hij in twee delen werd uitgebracht, want de hele opzet van beide delen verschilt heel erg. (na deel 1 heb je een idee, maar dat moet je bijstellen tijdens het zien van deel 2). Hij noemt het zelf een ode aan de films uit zijn jeugd, en laat complete scenes naspelen uit die oude films. Als je dat bij voorbaat al doet,en toegeeft, kan dat toch geen jatwerk zijn !?

En ja, ik ben ook een grote fan van Quentin Tarantino (als regisseur; NIET als producer van de film "Hostel", want van dat soort plastische horror hou ik absoluut niet)
    Probleem is dat Tarantino niet anders doet dan 'odes' aan films uit zijn jeugd. Daarbij pretendeerd hij alternatief te zijn maar dat is hij absoluut niet. Hij steelt stukjes uit andere films, overgiet dat met een commercieel hip sausje en heeft weer de zoveelste kaskraker.

Overigens is Hostel totaal niet zo slecht als men beweerd. Het is tenminste een ECHTE ode aan de oldschool film. Het jat geen specifieke scenes uit andere films maar poogt weer een beetje het 70's exploitatie genre in ere te herstellen.
    - Arcadia Of My Youth

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caroline D Bekijk bericht
    Het kan wel zijn dat ik hem niet helemaal heb begrepen maar het enige wat ik er nog van van is bloed, bloed, bloed en saaiheid Maar goed dat is mijn mening en anderen kunnen daar op reageren xD
    (\_/)
    (O.o)
    '(_ _)'
    This is Bunny.

Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. War of the Worlds
    Door treegorn in forum W
    Reacties: 183
    Laatste bericht: 28 August 2011, 15:43
  2. King Arthur
    Door AnnaMC in forum K
    Reacties: 195
    Laatste bericht: 14 November 2010, 11:05
  3. Film Festival Rotterdam 2006
    Door Kaigamo in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 January 2006, 12:04
  4. 30-1-2006 Son of the Mask favoriet bij de Razzies
    Door filmfocus in forum Film Nieuws
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 January 2006, 09:12
  5. Film over liefde tussen italiaan en donker meisje?
    Door nandenie in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 30 January 2006, 00:41

Regels voor berichten