Wat denken jullie van Kill Bill?
Ik vind Kill Bill zo'n verschrikkelijke film alleen maar worden er mensen vermoord met 100 liter bloed erbij...en het houd maar niet op!![]()
Wat denken jullie van Kill Bill?
Ik vind Kill Bill zo'n verschrikkelijke film alleen maar worden er mensen vermoord met 100 liter bloed erbij...en het houd maar niet op!![]()
(\_/)
(O.o)
'(_ _)'
This is Bunny.
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Ik ben er ook niet weg van. Tarantino kan wel hard roepen dat het een tribute aan asian cinema is maar ik noem het inspiratieloos. Hij zal nooit het niveau van Miike behalen.
Bovendien is Kill Bill feitelijk een soort van remake van Lady Snowblood(zelfs het japanse liedje is gejat uit Snowblood). Ware het niet dat de dame in die film wel overtuigend zwaardvecht.
Harlock, when we meet in Hell, let us drink together as friends.
- Arcadia Of My Youth
(\_/)
(O.o)
'(_ _)'
This is Bunny.
Alhoewel ik het eens ben met Neph, vind ik Kill Bill absoluut geen slechte film.
Het bloed is inderdaad erg ovedreven, maar dat is alleen in vol.1. In vol. 2 valt het bloed allemaal wel mee.
Wel vond ik het eind gevecht, waarin ze Bill eindelijk kan vermoorden erg tegevallen. Maar voor de rest is er niksmis met de film.
Super Junior, DBSK, iM, FT Island, Big Bang, Battle, Se7en, Bi (Rain) Hwaiting! <333
![]()
Het is mijn favoriete film. Als je alleen dat bloed hebt onthouden, heb je de film niet begrepen.. En gejat of niet, zoals het was, was het prachtig. Nou ja, ik ben nu eenmaal een sucker voor Tarantino en heb te weinig gezien om het echt te kunnen beoordelen voor wat het is. Maar om deze film te bespreken in het ''de slechste film ooit'' forum, dat is voor mij de omgekeerde wereld.
- Arcadia Of My Youth
Ik vind "Kill Bill" een pracht van een film en, achteraf, terecht dat hij in twee delen werd uitgebracht, want de hele opzet van beide delen verschilt heel erg. (na deel 1 heb je een idee, maar dat moet je bijstellen tijdens het zien van deel 2). Hij noemt het zelf een ode aan de films uit zijn jeugd, en laat complete scenes naspelen uit die oude films. Als je dat bij voorbaat al doet,en toegeeft, kan dat toch geen jatwerk zijn !?
En ja, ik ben ook een grote fan van Quentin Tarantino (als regisseur; NIET als producer van de film "Hostel", want van dat soort plastische horror hou ik absoluut niet)
'My friend, one thing you have to learn. There is always time for beer.'
D'Argo
Won't Get Fooled Again
Probleem is dat Tarantino niet anders doet dan 'odes' aan films uit zijn jeugd. Daarbij pretendeerd hij alternatief te zijn maar dat is hij absoluut niet. Hij steelt stukjes uit andere films, overgiet dat met een commercieel hip sausje en heeft weer de zoveelste kaskraker.
Overigens is Hostel totaal niet zo slecht als men beweerd. Het is tenminste een ECHTE ode aan de oldschool film. Het jat geen specifieke scenes uit andere films maar poogt weer een beetje het 70's exploitatie genre in ere te herstellen.
- Arcadia Of My Youth
(\_/)
(O.o)
'(_ _)'
This is Bunny.