Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 13212223
Weergegeven resultaten: 221 t/m 223 van 223
    Figurant

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little_lil Bekijk bericht
    Ik vond Lesbian Vampire Killers helemaal niet zo slecht! Gewoon een leuke komedie..!
    Eens!!

Wél slecht: Madagascar 10. oh nee, die moet nog komen. Ik nomineer alle crappy animatiefilms

Crew Nephilim's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vaagteken Bekijk bericht
    En iedereen had het over 'Amélie' , die franse film, maar daar was dus ook echt geen klap aan, al die franse melodrama en neppe emoties, ik had al na een paar minuten een hekel aan die hoofdrolspeelster.Het verhaal boeide echt niet en halvewege kreeg het verhaal ineens een andere draai zodat het helemaal onbegrijpelijk eindigde maar dat kwam ook omdat ik regelmatig indommelde van de saaiheid.

En tijdens een filmhuis marathon van 3 films werd 'the cook, the thief, the wife and his lover' vertoond...nee die MOEST ik zien van mijn zus, want die scheen zo goed te zijn.Ook weer een onbegrijpelijk verhaal, en halverwege escaleerde de hele zwik om onduidelijke redenen en onstond er een walgelijke combinatie van eten en geweld, iemand kreeg voedsel met een bezemsteel in zijn mond gestampt, nou meer ellende kon ik niet verdragen en ik snap niet dat mensen dit willen zien, ik ging echt walgend de zaal uit.Nu nog zie ik die dvd van die film wel eens liggen bij zogenaamde witte boekhandels...wie kóópt nou zoiets zeg.
    Ik weet het niet hoor maar beide films die je noemt zijn zeer goed te volgen.

Wat betreft die 2de. Tja hij is smerig maar ook erg grappig en knap gemaakt.

Oja ik heb ze allebei gekocht. Dit zijn overigens absoluut geen slechte films. Beide zijn briljant zelfs, maar goed het zal je smaak niet zijn.
    Harlock, when we meet in Hell, let us drink together as friends.
    - Arcadia Of My Youth

Super Moderator

Standaard

Mijn top drie van slechtste films van 2009 (althans, van de films die ik heb gezien)

1. Transformers: Revenge of the Fallen
    Is Michael Bay de hedendaagse Hollywood-incarnatie van Leni Riefenstahl?? Zijn facistoide verheerlijking van het leger is werkelijk te naar voor woorden. En alle acteurs (vooral de dames) lijken een soort Californische verise te zijn van de ubermensch. Alle dialogen worden ook door de acteurs eruit geschreeuwd dat je er hoofdpijn van krijgt. Een verkrachting van de zintuigen!

2. Spion van Oranje
    Het dieptepunt van Paul de Leeuw en alle andere betrokkenen. Toch knap hoe ze er met elke grap telkens nét naast of mijlenver verwijderd waren van hun doel. Vre-se-lijk!

3. Bride Wars
    Het is moeilijk om de uiterst charmante Anne Hathaway te verleiden tot een vreselijke prestatie. Maar regisseur Gary Winick slaagt hierin met vlag en wimpel.

Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 13212223

Soortgelijke discussies

1. War of the Worlds
    Door treegorn in forum W
    Reacties: 183
    Laatste bericht: 28 August 2011, 15:43
  2. King Arthur
    Door AnnaMC in forum K
    Reacties: 195
    Laatste bericht: 14 November 2010, 11:05
  3. Film Festival Rotterdam 2006
    Door Kaigamo in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 January 2006, 12:04
  4. 30-1-2006 Son of the Mask favoriet bij de Razzies
    Door filmfocus in forum Film Nieuws
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 January 2006, 09:12
  5. Film over liefde tussen italiaan en donker meisje?
    Door nandenie in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 30 January 2006, 00:41

Regels voor berichten