Pagina 3 van 23 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 223
    Figurant mayday98's schermafbeelding

Standaard

Napoleon Dynamite was juist helemaal te gek! Heerlijk droge humor en supernerds met coole one-liners.

Ik denk dat ik "Gladiatress" de slechte film ooit vind. Normaal hou ik wel van Engelse humor maar bij deze film heb ik niet een keer hoeven lachen. Volgens mij heb ik 'm niet eens afgekeken..... :s

www.loadedgun.nl

Producent elsvandooren's schermafbeelding

Standaard

bwa. ik vond het wel een goede film, maar het ik heb er ook niet echt mee moeten lachen.

Figurant vliegendeananas's schermafbeelding

Standaard

Bewitched vond ik echt vreselijk. Eigenlijk elke film met Will Ferrel, ik vind hem vreselijk irritant.
    Napoleon Dynamite heb ik ook gezien, alleen was hij nogal.. vaag. Maar wel grappig.

Regisseur gideon16's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vliegendeananas
    Bewitched vond ik echt vreselijk. Eigenlijk elke film met Will Ferrel, ik vind hem vreselijk irritant.
    Napoleon Dynamite heb ik ook gezien, alleen was hij nogal.. vaag. Maar wel grappig.
    Will Ferrel is alleen sirieus in the hours. voor de rest mag hij doodgeschoten worden uit verveling. Vond bewitched wel leuk... maar met een andere acteur in de rol die will ferrel had was de film nog leuker.

ff edit. want will ferrel komt helemaal nit voor in the hours. ik d8 dat John C. Reilly will was.
    Laatst gewijzigd door gideon16; 23 August 2006 om 02:52

Figurant vliegendeananas's schermafbeelding

Standaard

Ze hadden Jim Carrey eerst voor de rol gevraagt, maar die had het te druk. Had me veel leuker geleken.

Standaard

heb juist een film gezien en ik heb gewoon delen door gespoeld omdat het zo slecht was. De verhaallijn was nog goed maar de acteerprestaties trokken op niet veel. De titel ben ik nu vergeten maar het verhaal ging als volgt:
    het start met een flash back van 18.. en een beetje over een piraat die al zijn bemaningsleden vermoorde om zijn schat voor zichzelf te kunnen houden. Maar omdat hij zijn boot niet alleen kan versturen wordt hij gevangen genomen door de britsen. Daar wordt hij in de gevangenis gesmeten voor piraten. Later sterven de gards door de gele koorts en bevrijd een andere piraat terug redblood of zo noemde hij. die andere piraat toont waar hij zijn schat verborgen hield, maar dan dood redblood dus die andere piraat.
    Hij verstopt de schat en vaart weg en komt op een ander eiland terecht. Daar ziet hij een rituele moord gebeuren, maar wordt dan zelf vermoord. Maar eerst spreken die inwoners een vloek over hem uit dat hij eeuwig zal blijven leven op dat eiland of zo. (heb dat stukje een beetje doorgespoeld).
    Dan terug in het heden.
    Er wordt een reality serie gemaakt over mensen op een eiland die een week moeten kunnen overleven. Natuurlijk zoals verwacht komen ze op dat eiland terecht waar die piraat zit. Na een paar dagen ontmoeten ze die piraat die hen een voor een dood. Hij probeert terug naar het eiland te gaan waar zijn schat verborgen is.

en zo verder en zo verder.
    het is slecht verteld ik weet het. Maar ik wou het gewoon vlug eens kwijt. Ik zal straks nog eens die titel zoeken. Maar het is een film die aan te raden is voor mensen die graag slechte films zien.

Standaard

Ik heb de titel gevonden:
    "cross bones" heet hij.
    zal eens een recensie ook zoeken.

Een aantal ambitieuze Amerikaanse jongeren wordt op een Caribisch eiland gedumpt om mee te gaan doen aan de reality-serie 'Paradise Lust'. Omdat er een grote geldprijs te winnen is en het merendeel van de deelnemers niet bepaald sociaal van aard is, lopen de spanningen al vanaf het begin hoog op. Maar de concurrentiestrijd raakt al snel op de achtergrond wanneer er gruwelijke dingen met de deelnemers plaatsvinden. Het eiland blijkt de laatste rustplaats te zijn van piraten-kapitein Rafael 'Redblood' Rivera, die door een eeuwenoude vloek weer tot leven is gekomen en niets of niemand zal ontzien om zijn begraven schat weer terug te winnen.

punten die ze gegeven hadden:
    bij imdb: 1.8 / 10 dus degelijk een slechte film.

er waren 81 stemmen.
    http://www.filmtotaal.nl/module.php?...&movieID=11550

hier nog enkele reacties:
    http://movies.yahoo.com/mvc/drv?mid=1808691577

Crew Amenhotep V's schermafbeelding

Standaard

had ik al gezegt dat ik troy een klote film vind?
    "the only thing men and women agree on, is never to trust a woman"

Producent nannou's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amenhotep V
    had ik al gezegt dat ik troy een klote film vind?
    nee maar nu weten we dat ook...

Regisseur gideon16's schermafbeelding

Standaard

Maar ik denk, wie beslist het, waarneer iets een slechte film is? Als alle individuele een slechte smaak hebben, of de film niet begrijpen wil dat niet zeggen dat een film slecht is.

Pagina 3 van 23 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. War of the Worlds
    Door treegorn in forum W
    Reacties: 183
    Laatste bericht: 28 August 2011, 15:43
  2. King Arthur
    Door AnnaMC in forum K
    Reacties: 195
    Laatste bericht: 14 November 2010, 11:05
  3. Film Festival Rotterdam 2006
    Door Kaigamo in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 January 2006, 12:04
  4. 30-1-2006 Son of the Mask favoriet bij de Razzies
    Door filmfocus in forum Film Nieuws
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 January 2006, 09:12
  5. Film over liefde tussen italiaan en donker meisje?
    Door nandenie in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 30 January 2006, 00:41

Regels voor berichten