(filmfocus.nl) - Mel Gibson heeft een televisie-interview in Amerika gegeven waarin hij vertelt over zijn controversiële arrestatie. Afgelopen juli werd de Lethal Weapon-ster in de boeien geslagen wegens rijden onder invloed. Tijdens zijn arrestatie kraaide de beschonken Gibson antisemitische taal uit, waarmee hij de woede van menig Hollywoodfiguur op de hals haalde. Volgens de acteur waren zijn woorden niet gemeend omdat hij zeer verward was in zijn dronkenschap. Ook heeft de acteur aangegeven sinds de arrestatie niet meer te drinken.
De Amerikaanse journaliste Diane Sawyer ondervroeg Gibson voor het programma 'Good Morning America' over zijn arrestatie en de nasleep. Tijdens het interview bleek hij onzeker te zijn over de gevolgen voor zijn carrière. Over de boycot van hooggeplaatste figuren binnen de Amerikaanse filmindustrie zegt Gibson: "Ik voel me verdrietig omdat ze duidelijk gepijnigd, angstig en boos genoeg zijn om te vinden dat ze zoiets moeten doen. Het is hun keuze. Er is niets wat ik er tegen zou kunnen doen."
Gibson zegt dat hij nog steeds blijft vechten tegen zijn drankverslaving. Hoewel hij jaren geen druppel meer had gedronken, pakte hij twee maanden voor zijn arrestatie de draad weer op. Ook wil hij films blijven maken. Hij hoopt dat zijn excuses geaccepteerd zullen worden door iedereen binnen de filmindustrie.
Het interview betreft niet de eerste keer dat Gibson persoonlijk in de media trad sinds zijn arrestatie. Hoewel hij toen niet sprak over het incident, was hij afgelopen maand wel in het Texaanse stad Austin om zijn nieuwe film Apocalypto voor te stellen tijdens het filmfestival Fantastic Fest. De recensenten van de website Aint It Cool News waren in ieder geval zeer enthousiast over de door Gibson geregisseerde avonturenfilm die verhaalt over de ondergang van het Maya-tijdperk.

(filmfocus.nl) - Mel Gibson heeft een televisie-interview in Amerika gegeven waarin hij vertelt over zijn controversiële arrestatie. Afgelopen juli werd de Lethal Weapon-ster in de boeien geslagen wegens rijden onder invloed. Tijdens zijn arrestatie kraaide de beschonken Gibson antisemitische taal uit, waarmee hij de woede van menig Hollywoodfiguur op de hals haalde. Volgens de acteur waren zijn woorden niet gemeend omd
LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren