Gibson geeft uitleg

Gibson geeft uitleg (filmfocus.nl) - Mel Gibson heeft een televisie-interview in Amerika gegeven waarin hij vertelt over zijn controversiële arrestatie. Afgelopen juli werd de Lethal Weapon-ster in de boeien geslagen wegens rijden onder invloed. Tijdens zijn arrestatie kraaide de beschonken Gibson antisemitische taal uit, waarmee hij de woede van menig Hollywoodfiguur op de hals haalde. Volgens de acteur waren zijn woorden niet gemeend omd

Naar het nieuwsbericht Ga naar het nieuwsbericht
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Administrator

Standaard 12-10-2006 Gibson geeft uitleg

(filmfocus.nl) - Mel Gibson heeft een televisie-interview in Amerika gegeven waarin hij vertelt over zijn controversiële arrestatie. Afgelopen juli werd de Lethal Weapon-ster in de boeien geslagen wegens rijden onder invloed. Tijdens zijn arrestatie kraaide de beschonken Gibson antisemitische taal uit, waarmee hij de woede van menig Hollywoodfiguur op de hals haalde. Volgens de acteur waren zijn woorden niet gemeend omdat hij zeer verward was in zijn dronkenschap. Ook heeft de acteur aangegeven sinds de arrestatie niet meer te drinken.

De Amerikaanse journaliste Diane Sawyer ondervroeg Gibson voor het programma 'Good Morning America' over zijn arrestatie en de nasleep. Tijdens het interview bleek hij onzeker te zijn over de gevolgen voor zijn carrière. Over de boycot van hooggeplaatste figuren binnen de Amerikaanse filmindustrie zegt Gibson: "Ik voel me verdrietig omdat ze duidelijk gepijnigd, angstig en boos genoeg zijn om te vinden dat ze zoiets moeten doen. Het is hun keuze. Er is niets wat ik er tegen zou kunnen doen."

Gibson zegt dat hij nog steeds blijft vechten tegen zijn drankverslaving. Hoewel hij jaren geen druppel meer had gedronken, pakte hij twee maanden voor zijn arrestatie de draad weer op. Ook wil hij films blijven maken. Hij hoopt dat zijn excuses geaccepteerd zullen worden door iedereen binnen de filmindustrie.

Het interview betreft niet de eerste keer dat Gibson persoonlijk in de media trad sinds zijn arrestatie. Hoewel hij toen niet sprak over het incident, was hij afgelopen maand wel in het Texaanse stad Austin om zijn nieuwe film Apocalypto voor te stellen tijdens het filmfestival Fantastic Fest. De recensenten van de website Aint It Cool News waren in ieder geval zeer enthousiast over de door Gibson geregisseerde avonturenfilm die verhaalt over de ondergang van het Maya-tijdperk.

Producent Patrick Bateman's schermafbeelding

Standaard

Gibson, Cruise wie volgt van de oude garde. Lijkt wel of ze één voor één hun verstand verliezen. Wel cool dat hij op tv zijn fouten durft toe te geven. Cruise kan daar wel wat van leren.

Producent Engino's schermafbeelding

Als je dronken bent, dan komt de meest rare uitspraken uit je mond. Het is goed van hem, dat hij zijn excuses aanbiedt aan mensen die zich beledigd hebben gevoeld.

Maar waar ik me aan erg in Hollywood is, dat er ontzettend veel joodse invloed is. En ook Bush heeft/had ontzettend invloed na 9/11. Want acteurs werden zomaar ontslagen als ze tegen het beleid van Bush waren, tenminste dat dacht ik. Maar goed dat is Hollywood, gelukkig woon ik in Nederland

Producent Patrick Bateman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Engino Bekijk bericht
    Als je dronken bent, dan komt de meest rare uitspraken uit je mond. Het is goed van hem, dat hij zijn excuses aanbiedt aan mensen die zich beledigd hebben gevoeld.

Maar waar ik me aan erg in Hollywood is, dat er ontzettend veel joodse invloed is. En ook Bush heeft/had ontzettend invloed na 9/11. Want acteurs werden zomaar ontslagen als ze tegen het beleid van Bush waren, tenminste dat dacht ik. Maar goed dat is Hollywood, gelukkig woon ik in Nederland
    Sorry hoor, maar ik ben toch vaak dronken geweest in mijn leven, maar ik heb nog nooit de neiging gehad om te zeggen dat joden de schuldigen zijn van alle oorlogen. Ik denk dat het al die tijd al in hem zat en door de drank is het naar buiten gekomen.

By the way, wat is er mis met joodse invloed? Hollywood is door een select gezelschap joodse zakenlui opgericht en tot de dag van vandaag zijn er veel joodse entertainers. Ik vind het prima.

Producent Engino's schermafbeelding

Door al dat Joodse invloed in Hollywood komt er tegenwoordig geen topfilms meer. Ik word er bijna kotsmisselijk van om bijna in elke film een Joodse tint te zien. Of het gaat om een bruiloft of wat anders, het is Mazzeltov hier Mazzeltov daar. Het is een en al positieve reclame die nergens op slaat. Die bemoeials bemoeien zich overal mee, wat ze niet aanstaan schrappen ze, en dat vind ik niet kunnen. Omdat Gibson nu iets "slechts" over de Joden zegt, wordt hij afgeserveerd als oud vuil.

Ik wil ook andere culturen en gewoontes leren kennen door middel van film, maar dat gebeurt zelden tegenwoordig. Gelukkig zijn er regisseurs die zich wel richten naar andere culturen en filmtechnieken, waardoor er heel af en toe meesterwerken te voor schijn komen. Maar dat is een persoonlijke mening, ik heb by the way niks tegen Joden of zo

Regels voor berichten