|
|||||||
| Film Nieuws Reageer op het filmnieuws van de Film1 redactie. |
Op de afscheidsavond neemt iedereen zijn fotocamera mee "for pictures, yes", zei de leiding van Filmfestival Cairo opgewonden. En inderdaad: De hele avond kwam iedereen bij iedereen langs om op de foto te gaan. Een supersnelle kennismaking, dan visitekaartjes uitdelen, en dan al weer afscheid. Een goed onderwerp voor deze laatste blog.naar het nieuwsbericht »
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
#1 (permalink) |
|
Figurant
![]() |
Op de afscheidsavond neemt iedereen zijn fotocamera mee "for pictures, yes", zei de leiding van Filmfestival Cairo opgewonden. En inderdaad: De hele avond kwam iedereen bij iedereen langs om op de foto te gaan. Een supersnelle kennismaking, dan visitekaartjes uitdelen, en dan al weer afscheid. Een goed onderwerp voor deze laatste blog.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gelukkig wacht in Nederland een hoop echt werk. En dat is meteen de reden dat ik stop met deze blogs, want het is de aankomende tijd veel en veel te druk. Maar ik heb gehoord dat er al een opvolger klaarstaat... |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Figurant
![]() |
Gelukkig werd mijn reactie verwijderd. Zelfcensuur bij Filmfocus. Zal wel iets met de adverteerders te maken hebben.
Nogmaals dus: prachtfoto's! Jammer dat je weggaat want je berichten geven altijd een enorme meerwaarde! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Figurant
![]() |
Citaat:
![]() Vroeger kwam ik hier voor het laatste filmnieuws. Nu kom ik hier voor de reiskiekjes van iemand die gewoon heel graag geld verdient en populair wil zijn. Gelukkig gaat hij weg.
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Figurant
![]() |
Wat een negatieve reacties over Paul Ruven!? Zo typisch Nederlands; dat men elkaar niets gunt, en succes zeker niet! Als je zijn blogs niet interessant vindt, lees ze dan niet, maar dat eeuwige gezeur in die reacties... get a life!!!
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Super Moderator
![]() |
Citaat:
En vrijheid van meningsuiting is gelukkig een Nederlands recht. Nu snap ik wel je user name. ![]() Kijk je uit naar zijn film Gangster Boys? |
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:04.

Lineaire weergave