Eerste trailer van Robert Rodgriguez' Predators

Eerste trailer van Robert Rodgriguez' Predators Goed nieuws voor de fans van Predator: eindelijk lijkt er een waardig vervolg te komen op deze Schwarzenegger-actieklassieker uit 1987. Robert Rodriguez produceerde de film Predators, schreef mee aan het script en wist grote namen als Adrien Brody en Laurence Fishburne te strikken voor de hoofdrollen. Bekijk de eerste veelbelovende trailer!

Naar het nieuwsbericht Ga naar het nieuwsbericht
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Blogger

Standaard 19-3-2010 Eerste trailer van Robert Rodgriguez' Predators

Goed nieuws voor de fans van Predator: eindelijk lijkt er een waardig vervolg te komen op deze Schwarzenegger-actieklassieker uit 1987. Robert Rodriguez produceerde de film Predators, schreef mee aan het script en wist grote namen als Adrien Brody en Laurence Fishburne te strikken voor de hoofdrollen. Bekijk de eerste veelbelovende trailer!

De trailer van Predators - klik hier voor de HD-versie

De Nederlandse première van Predators staat gepland op 29 juli aanstaande.

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Topher Grace in een rol die voor hem op het lijf is geschreven - Nerdcrimineel die wordt opgejaagd door Predators. Laurence Fishburne is altijd een geweldige toevoeging, en Adrien Brody doet het ook niet onaardig. Dit is volgens mij een stuk beter dan Alien Vs Predator 1 en 2.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Administrator Djezpur's schermafbeelding

Standaard

Hopelijk doet deze film Predator 2 en alle AvP-troep vergeten, maar eigenlijk moet je het origineel gewoon met rust laten. Naar mijn mening is het alleen James Cameron gelukt om goede of zelfs betere sequels van actiefilms te maken (Aliens, T2).

Standaard

Mha, niet alleen James Cameron. Sam Raimi enz hebben ook wel eens films gemaakt dit beter waren dan de eerste films.

nilofar
    Guest

Standaard

ziet er best goed uit

Producent S(t)inger's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djezpur Bekijk bericht
    Hopelijk doet deze film Predator 2 en alle AvP-troep vergeten, maar eigenlijk moet je het origineel gewoon met rust laten. Naar mijn mening is het alleen James Cameron gelukt om goede of zelfs betere sequels van actiefilms te maken (Aliens, T2).
    Niet helemaal mee eens! Ik vindt P2 een uitstekende film waarbij de jungle voor de stadsjungle heeft plaatsgemaakt. De AVP's daarentegen zijn echt tenenkrommend slecht. De trailer van Predators ziet er prima uit en beloofd een mooie opvolger van P2 te worden.

Runner

Standaard

Ik vind Predator 2 inderdaad ook wel te pruimen hoor.

Standaard

Predator 2 was een actie/thriller die een doodnormaal scenario had en daarmee een zogenaamde verrassende actiefilm moest maken. Ik zeg niet dat Predator 2 slecht is, maar het had zeker beter gekund met wat meer steun van verhaal, en minder van de zinloze actie die in deel 1 wel te ''pruimen'' was.

Regels voor berichten