Bas Muijs en Fajah Lourens zijn verliefd in nieuwe trailer

Bas Muijs en Fajah Lourens zijn verliefd in nieuwe trailer Bas Muijs en Fajah Lourens brengen elkaar het hoofd op hol in Als je verliefd wordt.... Deze nieuwe Nederlandse komedie werd geproduceerd door Rob Houwer. Zijn laatste speelfilms Het woeden der gehele wereld (2006) en De zeemeerman (1996) konden - op z'n zachtst gezegd - amper rekenen op een positieve ontvangst bij de critici en het publiek. Zal het met deze nieuwe remake van Hoge hakken, echte liefde anders vergaan? De nieuwe trailer van Als je verliefd wordt... kun je nu bekijken.

Naar het nieuwsbericht Ga naar het nieuwsbericht
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Blogger

Standaard 1-2-2012 Bas Muijs en Fajah Lourens zijn verliefd in nieuwe trailer

Wat vind jij van dit bericht?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Dit zijn nou Nederlandse films die ik niet gemaakt wil zien, waar niks realistisch is en er alleen maar mensen rondlopen die veel te gescript acteren. Zal niet zo slecht zijn als Het Woeden Der Gehele Wereld, maar het blijft een slechte trailer.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Regisseur

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Picture Bekijk bericht
    Dit zijn nou Nederlandse films die ik niet gemaakt wil zien, waar niks realistisch is en er alleen maar mensen rondlopen die veel te gescript acteren. Zal niet zo slecht zijn als Het Woeden Der Gehele Wereld, maar het blijft een slechte trailer.
    Maar Fajah maakt veel goed, wat is zij lekker mmmmmmmmm yummy

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hutchenky Bekijk bericht
    Maar Fajah maakt veel goed, wat is zij lekker mmmmmmmmm yummy
    Nou, zij is juist de reden dat mijn erectie juist verdwijnt XD.

Zij acteert ook als een zak zand, en weet ook niks te redden in deze trailer.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Regisseur

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Picture Bekijk bericht
    Nou, zij is juist de reden dat mijn erectie juist verdwijnt XD.

Zij acteert ook als een zak zand, en weet ook niks te redden in deze trailer.
    Smaken verschillen haha, maar ik verwacht ook niets van deze film, zoals de meeste Nederlandse films, echte acteurs schijnen ze tegenwoordig over te slaan in Nederlandse films, jammer.

Regels voor berichten