Ze zijn eruit, nou het kind nog

Ze zijn eruit, nou het kind nog (filmfocus.nl) - De achternaam van het kindje blijft nog een raadsel, maar Hollywoodkoppel Brad Pitt en Angelina Jolie zijn er al wel uit wat betreft de voornaam van het kindje. De naam zou 'iets met Africa' te maken krijgen, omdat de aanstaande moeder een voorliefde heeft voor dit continent. Maar hoe groot die voorliefde is blijkt nu: het kindje zal namelijk 'Africa' heten.

Naar het nieuwsbericht Ga naar het nieuwsbericht
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Administrator

Standaard 15-5-2006 Ze zijn eruit, nou het kind nog

(filmfocus.nl) - De achternaam van het kindje blijft nog een raadsel, maar Hollywoodkoppel Brad Pitt en Angelina Jolie zijn er al wel uit wat betreft de voornaam van het kindje. De naam zou 'iets met Africa' te maken krijgen, omdat de aanstaande moeder een voorliefde heeft voor dit continent. Maar hoe groot die voorliefde is blijkt nu: het kindje zal namelijk 'Africa' heten.

Angelina heeft haar Afrika-liefde ontwikkeld toen zij het continent voor filmopnamen en werkzaamheden als ambassadeur van de Verenigde Naties bezocht. Dit leidde vorig jaar al tot de adoptie van haar Ethiopische dochtertje, Zahara.

De actrice heeft - samen met hubbie Pitt - ook een geadopteerd kindje uit Cambodja: zoontje Maddox. Africa zal hun eerste biologische kindje zijn.

Runner Charmed2605's schermafbeelding

Standaard

Hoewel je dan wel eens hoopt dat filmsterren hun kinderen fatsoenlijke namen gaan geven en ze niet naar fruit (Apple) of naar een heel continent gaan vernoemen. Helaas...
    Dan vraag ik me echt af of ze er niet bij nadenken dat hun kinderen daar later mee gepest kunnen worden. Nou ja, als het echt te erg wordt kun je je naam altijd nog laten veranderen.
    Twee voordelen van zo'n naam zijn wel dat mensen je naam niet zullen vergeten omdat hij zo 'apart' is en met deze naam komen Brad en Angelina ook weer in het nieuws...tja, je moet toch iets verzinnen om elke week in het nieuws te komen.
    "Don't be afraid of fear let it be afraid of you".

Producent Engino's schermafbeelding

Rare mensen, die celebs. Ze geven de meest belachelijke namen aan hun kind. Apple, Denim,Paris,Africa,Suri,Rocket,Racer. Ze worden later ermee gepest

Producent elsvandooren's schermafbeelding

Standaard

mja, ik weet het nog zo niet hoor, als de ouder bekend is kan het zijn binnen een aantal jaar dat er meer kinderen apple en zo gaan heten.
    en dat zal dan niet meer zo raar zijn.

Producent Anakin_Is_My_Sith's schermafbeelding

Standaard

Tja, als ik een kidn krijg, noem ik het actie figuur of poster
    Kunnen die filmsterren eigenlijk wel een normale naam bedenken?! Ze vergeten dat het kind er het hele leven lang mee moet leven. Af en toe heb ik het idee dat het kind net een huisdier is, die je maar een achterlijke naam kan geven.
    You were the choosen one! You were meant to destroy them, not join them!

Producent Rvdwilt_1985's schermafbeelding

Standaard

ja steren zijn wel altijd kei in het verzinnen van de raarste namen !!
    Pain Is Temporary, Pride Is Forever !!
    ''Some of you may die, but that's a sacrifice I am willing to make''.

Standaard

Het geeft me wel een paar ideeën voor mijn huisdier als ik er ooit een neem.

Producent nannou's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anakin_Is_My_Sith
    Het geeft me wel een paar ideeën voor mijn huisdier als ik er ooit een neem.
    hahahahaha.... afrika, in je nest!!! racer... niet op de stoel kauwen.... tja eigenlijk klinkt dat voor een huisdier niet slecht....hihihihihi....

Standaard

Voor een mens: Africa, je gaat zonder eten naar bed. Moeten ze nou toevallig niet naar tv kijken als er weer zo'n honger reportage over het andere afrika is.

Voor een beest: laat Rocket ff uit. Rocket, ga je mee wandelen?
    Inderdaad, er zijn genoeg ideeën op te doen.

Producent nannou's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anakin_Is_My_Sith
    Voor een mens: Africa, je gaat zonder eten naar bed. Moeten ze nou toevallig niet naar tv kijken als er weer zo'n honger reportage over het andere afrika is.

Voor een beest: laat Rocket ff uit. Rocket, ga je mee wandelen?
    Inderdaad, er zijn genoeg ideeën op te doen.
    hahahahahahahahahah... grappig....

Regels voor berichten