We blikken vooruit in 2011! Dit jaar kunnen we vele fantastische films verwachten in de bioscoop. Film1 heeft de 25 meest veelbelovende titels op een rijtje gezet!
We blikken vooruit in 2011! Dit jaar kunnen we vele fantastische films verwachten in de bioscoop. Film1 heeft de 25 meest veelbelovende titels op een rijtje gezet!
Twee er van wil ik misschien zien. De rest zeer zeker NIET!!
Waar is twilight breaking dawn deel 1??????
waar is the twilight saga : breaking dawn part 1? O_o die hoort er ook tussen ^^
Twilight!?
A film about a girl who can't deciced if she want's to kiss a dead guy or a dog!![]()
There's no place for truth on the Internet!
Wel een beetje kortaf tegenover Keira Knightley en Orlando Bloom om ze te bestempelen als modepopjes. In de eerste drie films werden zij geacht om brave burgers te spelen die langzamerhand veranderde in piraten. Daar hoef je niet too much acteertalent voor uit de kast te halen. En ze deden het naar mijn mening goed genoeg.
Door deze verdediging kun je wel verwachten dat ik niet kan wachten op Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides die ondanks het ontbreken van Knightley en Bloom hopelijk een spektakel gaat orden.
Verder lijken mij de 'The Fighter' 'Rio' 'Rango' wel leuk.
Hele wijze keuze om Twilight er niet bij te zetten. Iemand met een beetje smaak zit daar niet op te wachten. Super 8 als jullie nummer 1, ben erg verrast en niet in de negatieve zin. De lijst is eigenlijk best goed, sommige keuzes hadden hoger en andere lager. Geen kritiek verder xD
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Het gaat er niet over wie op 1 staat het gaat gewoon om een lijst van 25 belangrijke films die dit jaar verschijnen. Op Hollywood vlak dan. Wie zit nu te wachten op twilight? Ik wil HP7, Rio, Cars 2, Sucker Punch, Sourch Code, The Three of Life, Sherlock Holmes 2, Pirates 4.
Dan gaat het enigszins toch wel wie er op 1 staat, het blijft een Top 25 anders hadden ze de Top er ook niet bij hoeven te zetten. Of het nummer 25.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Nou Twilight waren niet echt goede films denk ik? Pirates waren over het algemeen hele goede films daarom staat deze er wel bij. Net als de Harry Potter Reeks.
Goed lijstje. Diverse films zijn helaas al uitgelekt op internet. Maarja dat krijg je als je niet doet aan wereldwijde releases