All Stars 2: Old Stars draait eindelijk vanaf 13 oktober in de bioscoop. Van welke andere Nederlandse film zou jij een vervolg willen zien?
All Stars 2: Old Stars draait eindelijk vanaf 13 oktober in de bioscoop. Van welke andere Nederlandse film zou jij een vervolg willen zien?
Costa krijgt al een vervolg, net als Shouf Shouf Habibi, alleen dan een beetje anders gevormd. De remake van De Lift was ook een soort van vervolg, dus die is er ook al.
Soldaat van Oranje verdient er geen eentje, hou een meesterwerk als het is. Alles is Liefde krijgt ook al een vervolg genaamd Alles is Familie, dat is al bekend als je een beetje diep graait.
Gooische Vrouwen is eigenlijk de enigste die een vervolg zou moeten hebben, omdat de film zo ontzettend populair was en het verhaal gemakkelijk door kon gaan.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Voor elke film die hier tussen staat is het een banaal idee om er nog een vervolg aan te breien...
Jij bent een belg, dus dat telt niet mee xD
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
De enigste die voor mij in aanmerking zou kunnen komen is De Lift.
De lift zou ik liever als remake zien. Veel van het AI-plot dat in het origineel werd gebruikt is vandaag de dag redelijk actueel (bijvoorbeeld in discussies over gametheorie); dus dat zou wel wat leuks op kunnen leveren.
Maar voor een vervolg ga ik dan toch liever voor Amsterdamned 2. Weer een seriemoordenaar in de grachten. Hoewel, misschien is Rotterdamned dan een betere invalshoek.
Ik zou graag een vervolg zien op Amsterdamned, en weer met huub stapel, in een rol als hoofd van de politie ofzo, carice van houten als leading lady, wordt een kaskraker.
Ik zou zeggen niet 1, ga lekker orgineel zijn. Hoewel ik vaak wel ga hangen de sequals en prequals me de keel uit.
Geen van deze films zou een vervolg nodig hebben en met Down heeft de lift al een remake.
gooische vrouwens is niet mijn ding maar is een garantueed hit dus die zal er wel komen.