Naar welke sequel kijk jij dit jaar nog uit?

Naar welke sequel kijk jij dit jaar nog uit? We hebben dit jaar nog een aantal sequels, remakes en een enkele spin-off in de bios tegoed. Naar welke kijk jij het meest uit?

1041 Stemmen
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
    Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Naar welke sequel kijk jij dit jaar nog uit?

We hebben dit jaar nog een aantal sequels, remakes en een enkele spin-off in de bios tegoed. Naar welke kijk jij het meest uit?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Heb Dont Be Afraid of the Dark al gezien ongeveer 2 maanden geleden, en die film viel gewoon echt tegen. Ze gebruikten de tandenmonsters uit Hellboy 2 om het eng te maken, maar het levert meer een resultaat op van een donker sprookje met weinig schrik, en teveel gaap !

The Thing moet ik nog zien, maar van alle kritieken die ik hoor neem ik aan dat het niet meer is dan slechte karakterontwikkeling, teveel CGI en een Creepy Sfeer.

The Twilight Saga sterft nooit, daar hadden ze bij Vampires Suck nog wel gelijk in. De films zijn afschuwelijk slecht, en elke 3 sterren recensies die ik ervan lees, daar ben ik het al niet mee eens.

Happy Feet 2 en Alvin & the Chipmunks 3 zijn net als schreeuwende kindertjes - Probeer ze te vermijden. Ik weet dat Happy Feet 2 waarschijnlijk de feelgood film van het jaar wordt, maar ik was geen fan van de eerste dus ik ga zeker niet na de 2e.

New Kids Nitro - Er zitten zombies in ! Het is waarschijnlijk meer van hetzelfde, al ga ik er toch wel heen met vrienden. Voor dat soort films moet je dat ook gewoon doen, en niet als recensent alle positieve en negatieve aspecten van de film behandelen. Het wordt toch wel een succes !

New Year's Eve ziet eruit alsof het beter is dan Valentine's Day, maar ik heb al eerder dit jaar een trailer lopen afkraken, dus ik denk dat dit eentje wordt waar ik me vriendin wel mee naartoe neemt.

Sherlock Holmes 2 en Mission Impossible 4 zijn de enigste films die ik eigenlijk graag wil zien in December. Ze lijken beide nog beter te zijn dan hun vorige delen, dus dat is alleen maar goed.

Overigens ga ik ook na Tinker, Tailor, Soldier, Spy - Geen sequel, maar wel een kijkje waard !
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Figurant

Standaard

hmm, ik ga waarschijnlijk naar geen van deze films, interesse voor deze films is voor mij laag. Moet toch eigenlijk wel toegeven dat ik de laatste tijd voornamelijk series bekijk, maar het enige probleem daar mee is dat goede Amerikaanse series het tegenwoordig meestal niet langer uithouden dan 1 a 2 seizoenen, terwijl de series met de grootste plotholes etc., de meeste kijkers krijgen en meeste seizoenen.

Maar als ik dan toch moet kiezen, dan wordt het toch wel New Kids Nitro denk ik.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akiyuki Bekijk bericht
    hmm, ik ga waarschijnlijk naar geen van deze films, interesse voor deze films is voor mij laag. Moet toch eigenlijk wel toegeven dat ik de laatste tijd voornamelijk series bekijk, maar het enige probleem daar mee is dat goede Amerikaanse series het tegenwoordig meestal niet langer uithouden dan 1 a 2 seizoenen, terwijl de series met de grootste plotholes etc., de meeste kijkers krijgen en meeste seizoenen.

Maar als ik dan toch moet kiezen, dan wordt het toch wel New Kids Nitro denk ik.
    Als je denkt dat goeie amerikaanse tv-series het niet langer uithouden dan 1-2 seizoenen, dan kijk je de verkeerde series xD
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Figurant

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Picture Bekijk bericht
    Als je denkt dat goeie amerikaanse tv-series het niet langer uithouden dan 1-2 seizoenen, dan kijk je de verkeerde series xD
    Ik kijk voornamelijk Sci-Fi series.... er zitten hele goede bij zoals O.A. FireFly (gecancelled na 1 seizoen) en dan zou ik er nog wel een aantal kunnen opnoemen als ik wil...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akiyuki Bekijk bericht
    Ik kijk voornamelijk Sci-Fi series.... er zitten hele goede bij zoals O.A. FireFly (gecancelled na 1 seizoen) en dan zou ik er nog wel een aantal kunnen opnoemen als ik wil...
    Ja, maar Sci-Fi series zijn vaak altijd hetzelfde. Ik hoef geen Battlestar Gallatica te zien, geef mij maar series als Dexter, Boardwalk Empire, Hung, Sons of Anarchy, Breaking Bad en nog veel meer. Ook komedie is vaak heel leuk, waaronder The Office, Community, Two and a half men [de Charlie seizoenen] en The Big Bang Theory.

Figurant

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Picture Bekijk bericht
    Ja, maar Sci-Fi series zijn vaak altijd hetzelfde. Ik hoef geen Battlestar Gallatica te zien, geef mij maar series als Dexter, Boardwalk Empire, Hung, Sons of Anarchy, Breaking Bad en nog veel meer. Ook komedie is vaak heel leuk, waaronder The Office, Community, Two and a half men [de Charlie seizoenen] en The Big Bang Theory.
    Dan kijk je toch echt de verkeerde Sci-fi series , nee de leuke sci-fi series worden meestal al na 1 of 2 seizoenen gecancelled, Natuurlijk is komedie ook leuk etc, al moet ik zeggen dat ik momenteel alleen The Big Bang Theory volg, The Office heb ik nu eigenlijk wel gezien na zoveel afleveringen en verder ben ik al blij dat je tegenwoordig niet meer zoals een paar jaar geleden helemaal dood gegooid wordt met detective series. Overigens mag SyFy van mij ook wel weer van de buis... enige wat ze daar nog uitzenden zijn crappy B films en series, uiteraard zijn alle goede series al gecanceld in de VS... want schijnbaar is worstellen en Reality TV meer Sci-fi/Fantasie dan hun series....

Crew wevandel's schermafbeelding

Standaard

Ik kijk het meest uit naar: Mission: Impossible - Ghost Protocol. Ik ben grote fan van 'Tom Cruise' and I like his movies Ik moet deze ook echt gaan zien.

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding

Standaard

Twilight & Megamindy hebben mij voorkeur. Bij de eerste heerlijk wegzwijmelen in de bios en bij die tweede gewoon lekkere snoeiharde actie en bitch fight met fenomale visual effects van Studio 100. Ik kanie wachten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GL Bekijk bericht
    Twilight & Megamindy hebben mij voorkeur. Bij de eerste heerlijk wegzwijmelen in de bios en bij die tweede gewoon lekkere snoeiharde actie en bitch fight met fenomale visual effects van Studio 100. Ik kanie wachten.
    GL - Wat is er met jou gebeurd ?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten