Wat vond jij de beste chick flick?

Wat vond jij de beste chick flick? De laatste bioscooppremière van 2011 is The Help, naar de bestseller Een keukenmeidenroman. Wat vond jij de beste vrouwenfilm van het jaar?

452 Stemmen
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
    Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moviemick Bekijk bericht
    Serieus, dat is je comeback? Nu moet je zelf eerlijk toegeven dat dat toch wel een beetje grappig is. Als er iemand is die hier niet een discussie uit de weg gaat ben ik het. Jij verschuilt je nu daarentegen achter hilarische grammaticale correcties.

Verder, 'Die ook slim genoeg was, om een Oscar te winnen' is niet wat er staat. Zou het er wel staan - en ja, ik weet dat je dat bedoelde te zeggen - dan zou je beweren dat je slim moet zijn om een Oscar te winnen...? en daarmee zou je beweren dat films als persoon slim of dom kunnen zijn...? Interessant.

En in de laatste alinea spreek je jezelf wederom tegen door te beweren dat een Oscarnominatie in wezen dus niets betekent. Wat vind je nou eigenlijk? Dat 'A Fish Called Wanda' toch wel slim genoeg was,om een Oscar te winnen?
    Pfff, die vergelijking met A Fish Called Wanda duiden ik vooral op het feit dat de film niet veel meer was dan een flauwe komedie die vaak negeert worden bij de Oscars omdat ze niet goed genoeg zijn. Die film dus wel omdat het SLIM geschreven was en dat was iets dat ze daar dus niet verwachten.

Ik hoop dus dat Bridesmaids die erkenning ook krijg. Het zou gewoon leuk zijn om een film genomineerd te zien worden waarbij mensen denken ''dit kan nog interessant worden tijdens de uitreiking''.

Meer bedoelde ik er niet mee Moviemick. Het feit dat je een eigen analyse loopt op te bouwen om erachter te komen, beantwoord voor mij al gelijk wat vragen
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Producent moviemick's schermafbeelding

Standaard

Als je bedoelt dat een film slim geschreven is moet je dat zeggen, en niet halve zinnen neerpennen en vervolgens verwachten dat iedereen de rest zelf wel invult. Dat is nauwelijks een analyse.

Standaard

Als je bedoelt dat een film slim geschreven is moet je dat zeggen, en niet halve zinnen neerpennen en vervolgens verwachten dat iedereen de rest zelf wel invult. Dat is nauwelijks een analyse.
    Wat veel erger is dat je nooit een prijsvraag wint op deze website xD Hebben jullie dat ook niet. Ik heb aan 75 van die prijsvragen vorig jaar mee gedaan, en nooit winnen. En ik heb alle antwoorden altijd wel goed.

Zouden jullie niet ergens kunnen neerzetten wie er winnen, dat zou goed kunnen helpen.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Standaard

Is dat jouw manier van erkennen dat je standpunten hier en daar toen niet helemaal waterdicht waren? Zo'n radicale onderwerpswijziging heb ik nog nooit bij jou meegemaakt.

Standaard

Is dat jouw manier van erkennen dat je standpunten hier en daar toen niet helemaal waterdicht waren? Zo'n radicale onderwerpswijziging heb ik nog nooit bij jou meegemaakt.
    Oh, ik dacht dat we klaar waren, en ik wilde het onderwerp even opbrengen. Had geen zin om een heel nieuw forum bericht ervoor te maken.

Standaard

Hmm... natuurlijk dacht je dat. Zeker omdat het ook wel erg goed uitkwam.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten