We blikken vooruit in 2012! Dit jaar kunnen we vele fantastische films verwachten in de bioscoop. Film1 heeft de 25 meest veelbelovende titels op een rijtje gezet!
We blikken vooruit in 2012! Dit jaar kunnen we vele fantastische films verwachten in de bioscoop. Film1 heeft de 25 meest veelbelovende titels op een rijtje gezet!
waar is underworld 4 xD:P
Aardige lijst, maar het zijn vooral de bekende films die we hier tussen zien. Ik hoopten op meer kleinere films die zoals gewoonlijk onder de radar worden gegooid.
Ps. Maken jullie geen recensies meer ? Dat valt me namelijk een beetje op.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Django Unchained staat bij mij echt wel op 1. The Dark Knight Rises gaat natuurlijk ook iets speciaals worden, maar komop... Tarantino... DiCaprio... Gordon-Levitt... Jackson... Foxx...? James Bond is ook altijd leuk, evenals Prometheus. Die Hobbitfilm kan mij echt gestolen worden ben ik bang.
Niet per se in de lijst kleine, maar fijne films waar je anders overheen zou kijken, maar waar staat The Expendables 2? Of ben ik de enige die uitkijkt naar Bruce Willis, Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Jean-Claude Van Damme, Jet Li, Chuck Norris, Jason Statham, Liam Hemsworth, Dolph Lundgren, Scott Adkins en Terry Crews in 1 film?![]()