Zijn er plannen om naast Film 1 Premiere HD ook Film 1 Action in HD ter beschikking te stellen
voor de Film 1 abonnees die kijken via Canal Digitaal?
Met vriendelijke groeten,
Pieter
Zijn er plannen om naast Film 1 Premiere HD ook Film 1 Action in HD ter beschikking te stellen
voor de Film 1 abonnees die kijken via Canal Digitaal?
Met vriendelijke groeten,
Pieter
Er zijn voorlopig geen plannen om Film1 Action HD door te geven via CanalDigitaal. Dit vanwege capaciteitsproblemen op de satelliet.
Laatst gewijzigd door meuh; 31 August 2011 om 09:33
If you try to fail, and succeed, which have you done?
Jammer, maar begrijpelijk, bedankt voor de informatie.
Pieter
Ik vind het niet zo'n probleem eigenlijk, want de films op action worden meestal eerst op film1 premiere hd uitgezonden.
Hutchenky,
Op zich heb je natuurlijk gelijk. Alle films op Action komen wel eens op film 1 premiere hd, maar dan moet je wel weer eens zoeken bvb via de
site wanneer ze die op Film 1 premiere hd uitzenden en dan bijvoorbeeld 's nachts opnemen. Voor hele goede films doe ik wel eens de moeite, maar
is wel beetje omslachtig. De beeldkwaliteit op Action is goed, maar toch veel beter op Premiere HD wat logisch is natuurlijk.
Dus maar afwachten tot hij bij Canal Digitaal beschikbaar komt, maar zal niet voor direct zijn.
Groeten,
Pieter
@Pieter Brugge
Ik weet niet hoelang u al een film1 abbo heeft, als het kort is, wordt het veel opnemen op film1hd, maar na een tijdje hoeft u alleen maar de premiere films op te nemen, dan blijft u altijd bij.