Ik begrijp het begrip " buitenlands " eerlijk gezegd ook niet precies. Wordt hiermee bedoeld, anders dan de Engelse taal of inderdaad anders dan Nederlands ?
Ik begrijp het begrip " buitenlands " eerlijk gezegd ook niet precies. Wordt hiermee bedoeld, anders dan de Engelse taal of inderdaad anders dan Nederlands ?
Nee, ik bedoelde geen nederlandse films en series. Met buitenlandse films bedoelde ik Noors, Zweeds, Duits, Italiaans, Frans, Spaans. Alles behalve Engels. Series houd ik niet van, daarom heb ik voor FILM 1 destijds gekozen.
Duidelijk. Zelf vind ik dat er een overschot is aan Franse films. Films in een andere taal, dan Engels, kan ik op zijn tijd wel waarderen. Alleen moet dit er niet teveel gaan worden. Ik ben ook wel een liefhebber van series, dus dat is nu misschien mijn voordeel bij Film1 momenteel. Door enkele goede series te volgen bij Film1 iedere maand een paar films die ik wil zien, heb ik voorlopig de juiste mix wel gevonden om Film1 te behouden. Als je alleen voor films gaat kan ik mij voorstellen dat het aanbod op sommige momenten wat karig is.
Beetje kortzichtig om te denken dat films in een andere taal dan engels minder goed zouden zijn
Er zijn meer films in het engels dan in het zweeds (denk ik) dus ik denk dat je het niet zo simpel kunt stellen he
Misschien de verhaallijnen niet, maar door het mindere budget zie je her en der wel dat het minder is.
...maar een hoger budget garandeert nog geen betere film
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van niet Engelstalige films al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen. Wel denk ik dat er teveel aanbod is in niet Engelstalige films ten opzichte van de vraag.
Wat betreft het aanbod van oude films bij Film1 (b.v. Vanilla Sky, the Nutty Professor) ben ik vrij neutraal. Ik denk dat de meeste Film1 abonnees deze films al lang hebben gezien maar ik heb er geen bezwaar tegen als er zo nu en dan een oudere film beschikbaar is al is het wel zo dat deze films ook vrij geregeld op de commerciële omroepen te zien zijn.