Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 74
    Figurant

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hutchenky Bekijk bericht
    Dat idee had ik dus ook, zoals de programmering er de laatste maanden uitzag, en de maand februari eruit ziet, denk ik er hard over na mijn abo voor film1 op te zeggen, ook al omdat er nog steeds geen duidelijkheid is gegeven door film1, dat series kanaal kan me gestolen worden, leuke aanvulling, waar het mij omgaat is: worden alle nieuwe films die er uit komen op film1 uitgezonden? zoniet, welke films en van welke filmmaatschappijen niet?
    Vond de December programmering nog wel prima daarna holde het achteruit (ik zie alleen maar serie posters op de verwacht pagina, en dan ook nog steeds dezelfde), maar het zou netjes zijn als ze gewoon duidelijk zouden zijn... nu kondigen ze alles aan als spectaculaire toevoegingen maar dat zijn het mijns inziens (nog..) niet. Zou hetzelfde zijn als Sport 1 die trots meldt dat ze de Moto gp hebben gekocht terwijl de Champions league stilletjes verdwijnt.. Zou ook niemand echt tof vinden..
    Laatst gewijzigd door menno060877; 31 January 2012 om 22:20

Runner

Standaard

Mochten Warner Brothers en Disney inderdaad definitief zijn weggevallen, dan wordt het tijd dat Film1 openheid van zaken geeft...

Runner

Standaard

Het "probleem" is een beetje dat het een kwestie van voorkeur is wat je wel / niet leuk vindt om te kijken. De samenstelling van aanbod zal dan ook moeten aansluiten bij de doelgroep, en of dat nog zo is vraag ik me wel eens af.
    Doordat er nu meer / ander aanbod komt wordt je voor de keuze gesteld: blijf ik kijken wat ik nu heb of ga ik voor het nieuwe aanbod.

En all-in-one situatie (lees alles op 1 abonnement) zal er niet inzitten, er wordt immers door meer partijen aan verdiend, dus dat blijft wel in stand. Maar dat het voor zowel HBO als FILM1 een concurrentie strijd zal worden geloof ik graag.

Zelf nog niet de keuze gemaakt, tot nu toe zijn er toch wel Films / series welke ik via FILM1 ongestoord kan kijken. Of dit in de toekomst ook zo blijft is aan FILM1. HBO vanaf 9 feb maar eens bekijken, daarna is het of/of en zeker niet en/en... dat wordt niet te betalen en ik heb niet meer tijd om naar TV te kijken

Runner

Standaard

Nog weinig duidelijkheid over het behoud van Warner Brothers en Disney begrijp ik, Film1 is ernstig stil...

Regisseur

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nol_nl Bekijk bericht
    Nog weinig duidelijkheid over het behoud van Warner Brothers en Disney begrijp ik, Film1 is ernstig stil...
    Zal ze vanzelf leden kosten, want er zullen er weinig zijn die zowel HBO als Film1 afnemen, ik in ieder geval niet.

Runner

Standaard

Zal ze vanzelf leden kosten, want er zullen er weinig zijn die zowel HBO als Film1 afnemen, ik in ieder geval niet.
    Of het wel / niet leden zal kosten is nog tot daaraan toe, wat een groter risico is is verschraling van het aanbod. Zo heb je straks minder toppers, wel een paar, en dat zal bij HBO ook zo worden (nog even daar gelaten wat er in de diverse TV pakketten allemaal wordt aangeboden).

Uitgaand van het aantal uur dat je TV kunt kijken heeft meer aanbod niet veel zin. Alleen de kwaliteit van aanbod is van belang, ik ben bang dat daar het e.e.a. in zal veranderen.... eigenlijk zie je dat al een tijdje in ontwikkeling.....helaas.

Regisseur

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC74 Bekijk bericht
    Of het wel / niet leden zal kosten is nog tot daaraan toe, wat een groter risico is is verschraling van het aanbod. Zo heb je straks minder toppers, wel een paar, en dat zal bij HBO ook zo worden (nog even daar gelaten wat er in de diverse TV pakketten allemaal wordt aangeboden).

Uitgaand van het aantal uur dat je TV kunt kijken heeft meer aanbod niet veel zin. Alleen de kwaliteit van aanbod is van belang, ik ben bang dat daar het e.e.a. in zal veranderen.... eigenlijk zie je dat al een tijdje in ontwikkeling.....helaas.
    Dat heb ik toch al eerder vermeld, goed lezen.

Figurant

Standaard

Ik ben zelf heel erg blij met de nieuwe series die film1 aanbiedt ! Alleen jammer dat de series nu niet op tijd op film1mgezet worden. Daardoor missen wij nu afleveringen, van alle nieuwe series. Los dit snel op flim 1.

Runner

Standaard

Ik ga er wel vanuit dat de nu missende delen op On Demand verschijnen, juist de series volg ik via On demand en neem deze dus niet op....
    Als je dan delen gaat missen is het gelijk gebeurt met het volgen....

Maar ga er vanuit dat de delen binnen nu en snel er wel zullen zijn... trouwens heeft Ziggo vele problemen, zoals in het HBO deel (on demand / hbo go) alles werkt maar half.... hoop niet dat de Film1 on demand problemen langer duren omdat ZIGGO andere problemen heeft...

Runner

Standaard

Dat heb ik toch al eerder vermeld, goed lezen.
    Kennelijk moet je hier in herhaling vallen, want het kost Film1 veel moeite om te reageren en duidelijkheid te verschaffen

Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. 21-3-2011 Film1 app nu ook voor Android
    Door Film1 in forum Film Nieuws
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 02 April 2012, 10:47
  2. Reacties: 0
    Laatste bericht: 15 December 2011, 03:32
  3. 3-10-2009 Film1 Publieksprijs voor Alles stroomt
    Door Jasper van Oosten in forum Film Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 03 October 2009, 02:01