Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 74
    Regisseur

Standaard Komst HBO nadelig voor film1 abonnees?

Is de komst van HBO en de film on demand van kpn, ziggo en upc nadelig voor film1 abonnees?
    Zijn er in de toekomst minder blockbusters te zien op film1?
    Ik vond dat in December en januari het aanbod van goede films maar magertjes was, kan hier wat meer uitleg over gegeven worden?
    Wat kunnen we in de toekomst verwachten van de nieuwe releases op Film1?

Mvg: Hutchenky

Runner

Standaard

Denk dat de eerst "bedreiging" komt vanuit de kabelmaatschappijen. Door de nieuwe deal met een HBO zal er kosten wat het kost gepresteerd moeten worden. Dat kan ten kosten gaan van reeds bestaande oplossingen. Ik voorzie hier een groot spanningsveld voor o.a. Film1. De UPC's en ZIGGO's zijn te machtig.... tijd voor een echt alternatief zou ik zeggen.... denk aan oplossingen zoals netflix deze heeft gewoon via o.a. een mediacenter en niet meer afhankelijk van leveranciers met hun belachelijke manier van "beschermen" van de content. (maar zelf Pathe kiest hier niet voor, alleen via PC of een Samsung TV)

Regisseur

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC74 Bekijk bericht
    Denk dat de eerst "bedreiging" komt vanuit de kabelmaatschappijen. Door de nieuwe deal met een HBO zal er kosten wat het kost gepresteerd moeten worden. Dat kan ten kosten gaan van reeds bestaande oplossingen. Ik voorzie hier een groot spanningsveld voor o.a. Film1. De UPC's en ZIGGO's zijn te machtig.... tijd voor een echt alternatief zou ik zeggen.... denk aan oplossingen zoals netflix deze heeft gewoon via o.a. een mediacenter en niet meer afhankelijk van leveranciers met hun belachelijke manier van "beschermen" van de content. (maar zelf Pathe kiest hier niet voor, alleen via PC of een Samsung TV)
    Dat bedoel ik, dit alles bij elkaar, want de kwaliteit films waren dramatisch in december en januari op Film1, het aanbod dat film1 nu aanbied vindt ik niet meer waard voor een abonnement, ik vind het echt treurig, het aanbod momenteel.
    Laatst gewijzigd door hutchenky; 09 January 2012 om 21:46

Regisseur

Standaard

Jammer dat er niet op wordt gereageerd door film1

Runner

Standaard

Bij HBO denk ik toch veelal aan series, hierdoor denk ik dat het uiteindelijk weinig invloed gaat hebben op de films bij Film1. Het zou natuurlijk wel vervelend worden als films door toedoen van HBO met vertraging op Film1 gaan verschijnen. De toekomst zal het uitwijzen. Misschien kunnen we het als consument ook positief bekijken door de concurentie die nu ontstaat wordt het kwestie van overstappen naar de betaalzender met de beste content. Kijk naar de nieuwe zender bij Film1, zou deze er ook zijn gekomen zonder de komst van HBO. Ik verwacht van Film1 meer daadkracht, anders gaat het klanten kosten.

Regisseur

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nol_nl Bekijk bericht
    Bij HBO denk ik toch veelal aan series, hierdoor denk ik dat het uiteindelijk weinig invloed gaat hebben op de films bij Film1. Het zou natuurlijk wel vervelend worden als films door toedoen van HBO met vertraging op Film1 gaan verschijnen. De toekomst zal het uitwijzen. Misschien kunnen we het als consument ook positief bekijken door de concurentie die nu ontstaat wordt het kwestie van overstappen naar de betaalzender met de beste content. Kijk naar de nieuwe zender bij Film1, zou deze er ook zijn gekomen zonder de komst van HBO. Ik verwacht van Film1 meer daadkracht, anders gaat het klanten kosten.
    Dat lijkt mij ook Nol, HBO maakt toch ook topfilms? komen die nog wel op film1? of worden de nieuwste films nu bij verschillende diensten aangeboden?

Neo
    Neo is offline
    Super Moderator Neo's schermafbeelding

Standaard Veranderingen Film1

Hallo,

Bedankt voor jullie feedback.
    Om in te gaan op jullie vragen;

Het aanbod waarover wij kunnen beschikken varieert altijd. De komende maanden zijn weer veelbelovend zoals je kunt zien op:http://www.film1.nl/film_kijken/verwacht_op_film1/

Daar bovenop lanceert Film1 (zoals waarschijnlijk bekend) aanstaande dinsdag een vijfde kanaal Film1 Series.
    Voor informatie: http://www.film1.nl/series/
    De programma informatie vind je ook in de gewone Film1 Programmagids.

En er staat nog meer op stapel bij Film1 waarover binnenkort meer bekend zal worden gemaakt.

Goed weekend, En vergeet niet te kijken naar Rundskop:
    http://www.film1.nl/recensies/34377-Rundskop.html
    Of anders zaterdag Red Riding. Beide absoluut goede films.

Neo

Figurant

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neo Bekijk bericht
    Daar bovenop lanceert Film1 (zoals waarschijnlijk bekend) aanstaande dinsdag een vijfde kanaal Film1 Series.
    Ja, en zitten de Film1 abonnees DAAR nou op te wachten? Zonde dat abonnementsgeld daar aan verspild gaat worden. Als je een digitaal pluspakket hebt, dan heb je al genoeg zenders die series uitzenden.

Kijk voorbeeld naar Sky Movies met 11 themakanalen: Action, Classics, Comedy, Drama & Romance, Family, Indie, Modern Greats, Premiere, SciFi/Horror, Showcase, Thriller, en alle 11 in HD!. Jullie hebben nu 4 "thema" kanalen waarvan 1 in HD (schijnbaar komt er binnenkort een 2e), en dan ga je uitbreiden met een SD kanaal dat TV-series gaat uitzenden? Ik snap dit werkelijk niet. Weer een slechte beslissing na het logo-fiasco.

Crew

Standaard

Ik heb alle berichten over HBO een doorgelezen en een groot voordeel daar is dat men ook de mogelijkheid heeft om films en series (incl. complete seizoenen) via het internet te kijken dus via de PC maar ook via de telefoon en apparaten als de Ipad. Ook is dit een groot voordeel voor mensen zonder ITV.

Ik weet niet of er veel kosten aan zitten om dit soort diensten aan te bieden maar wellicht een goede optie voor Film1 om mee te concurreren.

Super Moderator Akasha's schermafbeelding

Standaard

Film1 heeft op dit moment twee HD zenders, Premiere HD en Action HD. Op dit moment hebben veel aanbieders geen ruimte voor nog veel meer HD kanalen. In de toekomst willen we al onze zenders in hogere kwaliteit gaan aanbieden. Daarnaast is Series in de plaats gekomen van Premiere +1, dat al een SD kanaal was.

Het is ook bij Film1 mogelijk om na uitzending op Film1 Series, uiteindelijk het gehele seizoen On Demand te bekijken. Film1 zal in de toekomst ook te bekijken zijn via internet en smartphones/tablets. Wanneer dit precies zal zijn, is nog niet bekend.

De komende tijd staat nog meer op stapel bij Film1, waarover binnenkort meer bekend zal worden gemaakt.
    Laatst gewijzigd door Akasha; 18 January 2012 om 15:23
    Volg Film1 op Twitter, Facebook, Google+ en Youtube

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. 21-3-2011 Film1 app nu ook voor Android
    Door Film1 in forum Film Nieuws
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 02 April 2012, 10:47
  2. Reacties: 0
    Laatste bericht: 15 December 2011, 03:32
  3. 3-10-2009 Film1 Publieksprijs voor Alles stroomt
    Door Jasper van Oosten in forum Film Nieuws