Lange Frans

Lange Frans Lange Frans (1980) vormt samen met Baas B één van de meest succesvolle Nederlandse hiphopacts. Het tweetal scoorde hits met onder meer Zinloos, Het land van en Moppie.

Naar de filmliefde Ga naar de filmliefde
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Lange Frans

Administrator

Standaard De Filmliefde van Lange Frans

Wat vind jij van de Filmliefde van Lange Frans ?

Mae
    Mae is offline
    Crew Mae's schermafbeelding

Standaard Hustle & Flow

Grappig om te lezen dat Lange Frans Hustle & Flow noemt. Dat vond ik ook een toffe hip-hopfilm -terwijl ik overtuigd rocker ben-.

Runner Pandora1969's schermafbeelding

Standaard

Ik moet eerlijk toegeven dat ik zijn lijst een beetje vond tegenvallen. Zijn lijst met films waren niet slecht, maar ik zag er ook geen 1 echte goede film tussen staan, behalve misschien Simon, maar die heb ik nog niet gezien, niet aan toegekomen (en ik kijk al zoveel films). En wat voor de handliggend was Nightmare on Elmstreet, wat inderdaad wél een goede horror is, maar Dumb and Dumber, zeker leuk, maar de beste komedie zou ik het niet noemen. Hustle & Flow verbaasde me ook wel een beetje aangezien er wel betere (hip-hop?) van dat soort genre films zijn. Maar ja, ik had het ook jammer gevonden als hij met Scarface ofzo was gekomen. Laat ik het zo zeggen, ik had gehoopt dat er wat meer kwaliteitfilms tussen zouden staan in de trant van artfilms (Irréversible, zoals bij Don Diablo) tot films van o.a. Tarantino en Rodriquez. Maar dan is het meer wat ík had gehoopt dat hij leuke films zou vinden, dus dat is sowieso al weird. Wel hoop ik dat hij ook kan genieten van films met wat meer inhoud dan Commando en MI3, die hij trouwens niet aangaf als favoriet, dus er is nog hoop voor hem, lol.
    Laatst gewijzigd door Pandora1969; 26 February 2007 om 17:21 Reden: grammaticafoutjes

Regisseur Ivo Goedhart's schermafbeelding

Standaard

Hij is een fan van Dumb and Dumber? Blijkbaar zijn zijn hersens niet groot genoeg om inteligentere humor te begrijpen.

Producent Man with Rock's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivo Goedhart Bekijk bericht
    Hij is een fan van Dumb and Dumber? Blijkbaar zijn zijn hersens niet groot genoeg om inteligentere humor te begrijpen.
    Wat is er mis met een goede poep- of plasgrap? Antwoord: helemaal niets. En slapstick zoals in Dumb & Dumber is razend slim. Of vind je misschien Charlie Chaplin ook voor domme mensen?

Regisseur Ivo Goedhart's schermafbeelding

Standaard

Charlie Chaplin kun je niet met Dumb & Dumber vergelijken. Dumb & Dumber is standaard slapstick, Charlie Chaplin had een boodschap. Maar goed, ik zei alleen dat ik het raar vond dat hij Dumb & Dumber uitriep tot de grappigste film ooit.

Figurant

Standaard

ik ben het helemaaal eens met Pandora1969
    Deze filmlijst valt mij ook erggg tegen
    de enigste goeie film die ik hier vind tussen
    staan is Forrest Gump natuurlijk.
    irréversible is trouwens echt zo

daaaammnnnn valt me nou tegen zeg lange
    Laatst gewijzigd door Man with Rock; 09 November 2008 om 20:18

Figurant

Standaard

Inderdaad Ivo,z'n filmkeus ligt evenals z'n intelligentie niet boven de gemiddelde rtl 4 kijker en dan die Baas B die hem tipt en anders om,wat die man op televisie doet.................................................???
    Wie het weet mag het zeggen!!

Regels voor berichten