Skaven

Ik, Skaven, ben een man van bijna 47 jaar. Mijn hele leven kijk ik al naar films. Een oom van mij had vroeger een bioscoop in het dorp waar ik oorspronkelijk vandaan kom, waar ik haast elke week (gratis) naar toe ging. Mijn voorkeur gaat uit 'kleine' films, die mij (achteraf) laten nadenken over wat ik gezien heb. Daarnaast kijk ik ook zeker naar actiefilms, maar die blijven niet zo lang hangen. Ik vind het heerlijk om na een film, onder het genot van een lekker biertje, na te keuvelen over wat we gezien hebben.

Naar de filmliefde Ga naar de filmliefde
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
    Figurant Zjoerd's schermafbeelding

Standaard

Een leuke filmliefde met mooie uitleg! Gek genoeg zijn de meeste films die jij opnoemt prenten die ėkzelf bijzonder overschat vind. Heat, Chocolat, Seven Samurai, Alien en The Lord Of The Rings zijn films waarvan ik zelden begrijp wat mensen er goed aan vinden.

Niemand hoeft het natuurlijk met elkaar eens te zijn, dus daarom betekent dit ook absoluut niet dat ik dit een slechte filmliefde vind. Je uitleg verklaart genoeg ;-)

Even tussendoor. The Unbearable Lightness Of Being: Een vergeten topfilm!!!

Producent moviemick's schermafbeelding

Standaard

Even een vraagje: Hoe is het mogelijk om favoriete quotes te plaatsen in je eigen filmliefde? Zoals dus in deze filmliefde ook staat...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten