Mr. Picture

Toen ik op me 4 jaar me eerste film zag werd ik al verliefd op films.In de loop van de jaren ben ik recensies gaan schrijven en scripten voor films.Ik hoop dat ik wat kan doen met de scripts of de recensies.

Naar de filmliefde Ga naar de filmliefde
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46
    Producent

Standaard

Hmmm, voor iemand die No Reservations top vind en een zelfverlaard kenner van films is had je toch op zijn minst het origineel kunnen bekijken, namelijk: Bella Martha! verder vind ik je filmliefde saai en nou niet echt bijzonder te noemen...

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Weet je ook de reden waarom ik No Reservations heb gekozen, vanwege een famillietragedie dat bijna precies zo is gegaan. Dus een klein beetje respect.

Regisseur leroyke90's schermafbeelding

Standaard

je bent echt een kei in mensen afzeiken he
    nee ik ben hier niet om je te kleineren, ik ga gewoon even jouw film liefde bekijken.

ik ben zelf trouwens nog niet zo heel lang in de film buisness om het zo maar even te noemen. maar dat komt vanzelf goed en misschien dat je dan ooit betere cijfers en reacties van mij tegen zult komen

Standaard

Als ik dat een compliment is, bedankt denk ik. Maar ik probeer mensen niet af te zeiken, ik zeik de films af van de mensen. Een kleine verandering. Het geeft niet dat je nog niet zo lang in de filmbusiness zit, het is best leuk. Maar zo af en toe kom je een rotte appel tegen, ik in mij geval 2.

Producent moviemick's schermafbeelding

Standaard

Je kan die theorie over je familietragedie er nog jaren in houden, maar dat maakt de film niet ineens heel goed ofzo hoor. Ik beoordeel je hier nergens om, maar doe dat ook niet bij anderen ;-)

Dit moet toch even: Sex Drive? American Pie? Origineel?? Was dan bij Sideways blijven plakken.

Standaard

Haantjes verleren het blijkbaar nooit. Sex Drive vond ik na American Pie een hele frisse flauwe komedie die voor mij de klus klaarden. Sideways blijft me ultieme favoriet,maar deze plaatsten ik er gewoon bij. American Pie kan je moeilijk omheen als komedie. De film werd in 1999 door de recensenten in Amerika zelfs met open armen ontvangen. Het waren de sequels die de reeks nekten, niet het origineel.

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten