Ghost Town (2008) Fantasievolle komedie waarin Ricky Gervais geesten kan zien, die allemaal iets van hem willen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (20 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Ghost Town (2008)

Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Figurant

Standaard

Ik was verrast door de film. Toen ik de titel las dacht ik:"dit wordt vast weer een van die comedy's zonder verhaal, met een titel als Ghost Town". Alleen naarmate de film kom je erachter waar het om gaat. Een man die alleen maar met zichzelf bezig is en om niemand anders lijkt te geven, zwaar ongelukkig. Totdat die zichzelf in de spiegel ziet, wat voor nare man die eigenlijk is. "Only a life lived for others is worth living". Als je andere mensen helpt geeft dat jezelf ook voldoening. En dat zie je ook in de film, hij is veel vrolijker nadat die alle "Ghosts" geholpen heeft. Leuk verhaal en goed verfilmd!!

Figurant
    5 van de 10 sterren

Standaard

Aardige film, maar Ricky Gervais blijft een irritant mannetje. Wat dat betreft hebben ze hem wel de juiste rol gegeven.....
    Laatst gewijzigd door Akasha; 21 January 2010 om 13:27

Administrator Akasha's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fonzar Bekijk bericht
    Aardige film, maar Ricky Gervais blijft een irritant mannetje. Wat dat betreft hebben ze hem wel de juiste rol gegeven.....
    Dan moet je zijn nieuwe: The Invention of Lying, zeker niet kijken.
    Die film draait al helemaal om hem. Hij wordt wel de hele tijd een dik, lelijk mannetje met een aardappelneus genoemd.

Regels voor berichten