The Girl With The Dragon Tattoo, Millennium Trilogy - Part 1 (2011) Daniel Craig en Rooney Mara in David Finchers Amerikaanse remake van de Zweedse thriller Millennium: Mannen die vrouwen haten

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (15 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
    Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard The Girl with the Dragon Tattoo (2011)

Wat vind jij van deze film?

Vince Tilanus
    Guest

Standaard

haleluja! David fincher went zich weer aan de trhiller! eindelijk! hij blijft naar mijn menig nog steeds de koning in dat vak! en dan met zo'n verhaal! zo'n recept komt niet vaak voor!

de curious case of BB was een mooie film. maar die film was niet voor hem bedoeld te maken. een andere regisseur had daar (het spijt me dat ik dit moet zeggen) het zelfde van kunnen maken.

Figurant

Standaard

Zweedse kwaliteits films Amerikaans maken? Laat hem dan nasynchroniseren, maar blijf van het origineel af. Juist de soberheid en de finesses op Europese wijze kenmerken deze film, wat nu? Meer bloed, hardere akties nog meer fantastiche opsmuk? Blijf af...
    Laatst gewijzigd door jwdeenik; 26 September 2010 om 01:01

Figurant

Standaard

In amerikaanse films mag niet gerookt worden en ook expliciete sex is niet toegestaan (ratings)
    Hoe kun je zulke essentiële zaken eruit halen en toch de karakters onaangetast laten?? ben eigenlijk niet van plan een gemaakt meesterwerk in een slappe versie te gaan bekijken.

Figurant

Standaard

hoogstwaarschijnlijk een totaal overbodige remake, maar zal in de USA wel weer genoeg opleveren om het een commercieel succes te maken..

Figurant

Standaard

Vind deze trailer eigenlijk nu al beter dan de hele originele Zweedse film. Niet dat die slecht was, zeker niet, maar mistte toch bepaalde elementen en rauwheid die in het boek wel voorkwamen. Heb zo'n gevoel dat Fincher er iets heel moois van gaat maken. Wel benieuwd of Rooney Mara net zo'n fantastische rol kan neerzetten als Noomi Rapace......

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door donna 2 Bekijk bericht
    In amerikaanse films mag niet gerookt worden en ook expliciete sex is niet toegestaan (ratings)
    Hoe kun je zulke essentiële zaken eruit halen en toch de karakters onaangetast laten?? ben eigenlijk niet van plan een gemaakt meesterwerk in een slappe versie te gaan bekijken.
    Meesterwerk? Die zweedse films zijn me een hoopje amateuristische beelden die meer op een zondag avond tv reeks lijken voor 200 000 kijkers. Die films zijn echt slecht en doodsaai. Waarschijnlijk zal Fincer er wel iets beter van maken. En mg mag heus wel zo'n sex scènes in de film stoppen. Tesnoods dan maar op de exented blu ray version.

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GL Bekijk bericht
    Meesterwerk? Die zweedse films zijn me een hoopje amateuristische beelden die meer op een zondag avond tv reeks lijken voor 200 000 kijkers. Die films zijn echt slecht en doodsaai. Waarschijnlijk zal Fincer er wel iets beter van maken. En mg mag heus wel zo'n sex scènes in de film stoppen. Tesnoods dan maar op de exented blu ray version.
    Gast, Millenium was 1 van de beste misdaad reeksen van de laatste 10 jaar. Als het onder de regie van iemand anders was dan had je deze weer afgekraakt. Is altijd hetzelfde bij je. Fincher is een uitstekende regisseur, maar deze remake is overbodig.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Crew

Standaard

Heb de film nog niet gezien, maar ik vraag me af of deze film kan tippen aan het Zweedse origineel, maar met David Fincher (die met meesterwerk Seven al liet zien heeft hoe je een donkere film met seriemoordenaar neer moet zetten) heb ik er wel vertrouwen in.

Figurant

Standaard

De Lisbeth Salander in de originele film ziet er in elk geval een stuk slimmer uit...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten