Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Lijkt mij echt een hele mooie film. Alleen nog wel eventjes wachten. Maar de trailer is geweldig
Vermakelijk maar niet meer dan dat. Het enige echt leuke aan deze film zijn de coole actiescénes tussen een best wel stoere held en een awesome bad guy. Maar qua verhaal of qua acteren is het nogal behoorlijk ondermaats. Wel leuk om te zien dat de held eens niet in de routine komt van de meeste superheroes. En ook hier en daar best wel leuke droge humor.
6/10
Voor mij is dit een van de grootste,geweldigste,engste,spannenste,leukste film die ik tot nu toe heb gezien. THI'S FILM IS GREAT. THANKS
jea, THANKS NICOLAS CAGE.
wat een bagger film... ik dnek dat de schrijver van het script een nekschot moet krijgen.. alsof hij een deadline had van 3 maanden en hij op de laatste dag begon met schrijven.. echt waardeloos
p.s. wel lekkere chick![]()
Heel vermakelijke film, ik vond hem zelfs iets beter dan vorige deel.
Vorige deel niet gezien; Film in IMAX 3D gezien, maar vond het verhaal wel erg tegenvallen. Had toch iets meer verhaal willen zien dan alleen wat special effects.
Jammer deze sequel, had niet gemaakt moeten worden wat mij betreft. De eerste film vond ik wel leuk maar deze... erg slecht helaas!