Girl in Progress (2011) Humoristisch drama waarin een verwaarloosd dertienjarig meisje zich afzet tegen haar alleenstaande moeder

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

0 van de 10 sterren (0 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Girl in Progress (2011)

Wat vind jij van deze film?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Trailer Recensie - Girl in Progress

Eva Mendes is al jaren een actrice die we vaak in charmante bijrollen zien als de 'hete vrouw'. Om haar dus nu een hoofdrol toe te gooien was wellicht iets te vroeg. Of anders wel de verkeerde rol.

De relatie tussen moeder en dochter ziet er vanaf het begin van de trailer er al heel slecht uit, maar ondanks dat feit doen je juist als kijker meer vragen te stellen over hoe ze wel gewoon kleren,make-up en de rest van haar redelijk hippe spullen aan heeft.

Misschien was dat dus niet de bedoeling, of ik kijk te ver na de details.

Verder zien we Mendes in een bitchy rol die we dit jaar vele malen beter gezien hebben in de film Young Adult, die vooral dat karakter op de proef stelde. Mendes probeert, maar lijkt te falen door het clichématig script.

Wat ik daar mee bedoel is dat ze een schoonmaakster is die sex heeft met een getrouwde man, en moet realiseren dat hij zijn vrouw nooit zal verlaten. De lerares van het meisje probeert te luisteren na wat ze te zeggen heeft, en laat dat duidelijk weten tegen Mendes, wat waarschijnlijk een keerpunt in de film zal zijn.

Verder zag ik het moment dat ze met een jongen na een kamer zal gaan, dit leidt natuurlijk na een sex scène die we nooit zullen zien, omdat ze nog te bang zal zijn.

Dankje Hollywood, voor het produceren van dit soort herhalende troep !

3/10
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Regels voor berichten