Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Prachtig en mooie drama film over 2 vriendinnen, Pauline Rieper (Melanie Lynskey) en Juliet Hulme (Kate Winslet), de 2 raken egt goed bevriend en hebben een grote fantasie maar als de ouders van Pauline denken dan hun fantasie intenser word besluiten ze haar weg te halen bij Juliet, Pauline vind dat het de schuld is van haar moeder en wil daarom haar nooit meer zien. Pauline bedenkt een plan om samen met Juliet weg te gaan en ergens anders te gaan wonen, maar omdat Pauline nog steeds boos is op haar moeder bedenkt ze een plan die hun beide levens zal veranderen. Melanie Lynskey is egt zo goed, dit is egt een van de beste acteerprestaties die k ooit heb gezien. Kate Winslet speelde zoals normaal op prachtig maar Melanie was tog beter. Prachtig verhaal, Goed Geregiseerd door Peter Jackson en Sterk acteerwerk van Melanie Lynskey en Kate Winslet maken deze film en SUPER!!!!!!!!!!
Goede film!! Melanie Lynskey en Kate Winslet acteerden geweldig en het was een goed verhaal. Ik vond het echt zielig voor die moeder, ze was een aardge vrouw en dat is nog echt gebeurd ook :O.
Linkin Park, maNga, FT Island, Super Junior, EXO, Epik High<3
Prima acteerprestaties van Melanie Lynskey en Kate Winslet in een wat bizarre film.
Het verhaal zit soms wat raar in elkaar, raadselachtig zelfs.
Het is moeilijk te geloven dat dit een echt gebeurt verhaal is, maar blijkbaar is het dat toch.
Je moet wel voor dit soort filmen te vinden zijn om er van te houden en ik vrees dat velen erop zullen afknappen in het begin, ikzelf heb ook even overwogen om hem af te zetten, maar door het prima acteerwerk ben ik blijven kijken en heb er tenlsotte toch geen spijt van gehad.
Goede, voor de liefhebbers van dit genre.
ik kon dit geen goeie film vinden, om van zulk gore horrors na zulke zeikdramas te gaan is in mij ogen een teleurstellende keus.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Wil deze film allang zien maar vind hem nergens
Hij is pas uitgegeven bij FRS, je kunt hem bestellen op de site.