Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
wrm niet een actie film(h)
Hoewel officieel gecategoriseerd is onder 'drama' zou er gezien het onderwerp ook zeker wel wat actie in zitten.
@ gangster100
Ridley Scott heeft gebruikelijk in dit soort films een tamelijke hoeveelheid actie die zo goed uitgevoerd is dat je er bijna letterlijk van smult. Denk aan Gladiator(eigenlijk ook een drama) American Gangster & Black Hawk Down.
Di Caprio en Crowe zijn eigenlijk altijd top, dus het zou alleen kunnen mislukken met een slaapverwekkend, niet goed gestructureerd en/of overdreven verhaal. Maar dat zou dan voor Scott de 1e keer zijn. Weet nu al dat deze keigaaf zal zijn.
Ik denk een uitstekende afsluiter van dit nu al geslaagde filmjaar.
ik ben het wel eens met Xratoz,maar de laatste van Scott "American Gangster" bevatte eigenlijk wel een beetje te weinig actie.
Scott maakt altijd films die gewoon goed zijn, maar ik hoop dat deze keer iets meer explosies te zien zijn.
Ik kan jullie nu al vertellen deze film gaat jullie tegenvallen
Ik vind dat Russel Crowe echt gewoon goed acteert in deze film en in elke film een ander karakter laat zien. Dicaprio weet ook weer goed ze personage van The departed terug te halen en ook weer stoer te laten overkomen. De actie in de film is goed gedetailiseerd en het verhaal is voor de echte kijker. Het enigste minpunt van vond ik het einde van de film maar daa zeg ik liever niets over. Conclusie = Body Of Lies is zeker niet Scotts beste film maar zeker ook niet ze slechste. Laat de volgende maar komen.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
100x beter dan James Bond!
Echt een goede film. Super goed verhaal. Leonardo speelt echt geweldig. Helemaal een film waar ik van houd. Dit is een topper die je gezien moet hebben.
Een blik op de realiteit in die regio's. Een verhaal met de kennis en kunnen van Amerika om in deze gebieden het terrorisme in de kiem te smoren. Omdat de aandacht daar op ligt, is de spanning er kunstmatig ingebracht en wordt het een voorspelbaar eentonig verhaal. Maar al met al natuurlijk nog altijd beter dan James Bond.