ik vraag me echt af hoe ze et laaste deel van het boek gaan verfilmen.. Jeweetwel, als ze harry, Ginny, Ron, Hermelien,.. ouder tonen met hun kinderen enzoo..
Met de computertechnieken van tegenwoordig moet dat geen probleem worden om hun ouder eruit te laten zien.
Laatst gewijzigd door Akasha; 31 August 2009 om 10:50
Maar het gaat niet over hoe de film het boek volgt bij deel 4, deel 4 is zo een film op zich en ze wilden de jongeren zodanig oud maken en volwassen. (eigenlijk de bedoeling voor een overgang daar tussen) is duidelijk niet gelukt. Harry en Ron lopen er al slonzig bij met hun haar als een bosaap. Verschrikkelijk en dan dat schoolbal! Dat was zo hard niet harry potter met die rockband. Trok op niks! Die muziek is verschrikkelijk vanaf je de film op zet wil ik hem meteen uitzetten. Onee hier heb ik geen zin in. Misschien heeft deel 4 film goeie actie maar dat is ook alles wat hij te bieden heeft.
ik vond het bij deel 6 wel een beetje raar dat Harry vreemd ging met Ginny. want eerst had hij (in deel 4 en 5) met Cho. ik vraag me wel af of Cho terug komt in deze deel de kans is groot van niet denk ik
harry ging niet vreemd
nerd hij gaat niet vreemd in deel 5 is het al uit