Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Ik ben reuze benieuwd op welk moment de film eindigt. Vond het boek in ieder geval erg spannend, maar op sommige plekken langdradig. Het feit dat ze het boek verdelen over twee films, betekent waarschijnlijk dat ze behoorlijk trouw blijven aan HP 7
Mischien als ze bij het huis zijn van Bill en Fleur?
oh oke, mischien beter ook want die nederlandse vertalingen slaan af en toe echt nergens op :P
Ik heb die engelse boeken juist nooit gelezen:P Als je aan de nederlandse namen gewend bent en ze in elk gesprek over Harry Potter gebruikt, merk je niet meer of het wel of niet ergens op slaatMaar ik vraag me inderdaad ook af wanneer de film eindigt. Ik denk ook dat hij eindigt in het huis van Fleur en Bill, na de scène in de villa van malfidus.
-xxx- Jessica
Status: Filmverslaafd
k heb de engelse en nederlandse boeken gelezen ( ja ben een beetje een fan )
maar ja horcruxes zijn gruzielementen
spoiler: ma ik denk ook dat het eerste deel van de 7de film eindigt met de begravenis van dobby rest his soul
ook in het boek is dat een einde van een hoofdstuk en lijkt een totaal nieuw deel van het boek te beginnen namelijk met het plannen voor de inbraak in gringotts/ goudgrijp.
dat zou wel een logisch punt zijn om het verhaal op te splitsen
ben in ieder geval erg benieuwd
ik was zelf pas bijna 12 toen het eerste boek uitkwam en ben sindsdien het hele verhaal blijven volgen
Laatst gewijzigd door Man with Rock; 04 November 2008 om 23:38 Reden: spoiler graag tussen [spoiler] [/spoiler]
jeetje het staat eral:O
ben inderdaad benieuwd waar hij eindicht maar eerst the half blood prince. daar wacht ik nog op
Ik Zou veeeel liever de film in keer zien. Ik zou het absoluut niet erg vinden om meer dan 3 uur in de cinema te zitten. Ik zou het een mooie afsluiter vinden voor de reeks maar het zal ook wel wat om de poen te doen zijn. Maar wat vinden jullie, zouden jullie een extra lange harry potter film willen of gewoon in 2 delen???