De film verveelde geen moment, maar het was zeker geen goede film, ook voor de kinderen niet.
De film verveelde geen moment, maar het was zeker geen goede film, ook voor de kinderen niet.
Een hele leuke film, die op momenten best eng was. Dat deze film voor 9-jarigen zou zijn, is echt een misvatting. Dit is zeker geen familiefilm en de leeftijdgrens zou verhoogd moeten worden naar 16 jaar.
Spannende film, zeker niet geschikt voor jonge kijkers. Vind 12 jaar dan ook wel jong nog, denk eerder jaar of 14.
Erg leuke spannende film.
Naar mijn mening was het een spannende film met paar schrik momenten wat het alleen veel spannender maakte en leuker om te kijken.
Saaie film, maar zeker niet geschikt voor kinderen..!!
Deze film is absoluut niet voor kinderen van 9 jaar, en zeker geen familiefilm. Dit is een thriller tot horror genre en adviseer de leeftijd voor 14 jaar minimaal.
Wat betreft de film vond ik het een super spannende film en zeker de moeite waard.
Zoals boven al vaker gepost. Absoluut niet geschikt voor kinderen van 9 jaar. Kinderen van 9 krijgen hier geheid nachtmerries over het mysterieuze gat.
ik vond dit zeker GEEN familiefilm!!!!